یکی از معروف ترین ابزار های تجزیه و تحلیل آمار وبسایت می باشد که توسط شرکت گوگل به بازار دیجیتال آنالتیکس ارائه کرده است . هدف گوگل آنالتیک جمع آوری داده از کاربران وبسایت تا با تجزیه نقاط قوت و ضعف کسب و کار آنلاین خود را شناسایی و در جهت بازسازی و بهینه سازی دیجیال مارکتینگ خود استفاده نمایید.
در سطر قبل توضیح مختصر در مورد گوگل آنالتیکس داده شد حال به کارایی آن می پردازیم با استفاده ازگوگل آنالتیک می توانیم آمار دقیق بازدید از وبسایت خود را داشته باشیم از میان بازدید کنندگان چند درصد کاربران جدید بوده اند و چند درصد از قبل مراجعه کرده اند صفحات پر بازدید و صحات کم بازدید را مشخص می کند. کدام مطالب مورد نظر کاربران می باشد . کاربر از چه طریق به وبسایت شما وارد شده است.
Audience : هنگامیکه وارد گوگل آنالتیکس می شویم اولین مطلبی که با آن مواجه می شویم این عبارت می باشد که به ما گزارش می دهد که چه تعداد کار بر جدید یا تکراری از وبسایت ما دیدن کردند و چه میزان زمان از این بازدید سپری شد.
Session : مدت زمانی که یک کاربر در وبسایت شما فعال است و بازه زمانی آن 30 دقیقه می باشد و اگر کاربر از سیستم خارج شود و کمتر از 30 دقیقه به آن برگردد نیز جزء همان بازه زمانی قرار می گیرد.
User : مجموعه افراد یا دستگاه هایی که از وب سایت شما بازدید کرده اند.
Page/Session : بازدید های انجام شده از یک صفحه در یک دوره می باشد این گزارش در گوگل آنالتیک نشان می دهد که کدام صفحه مورد علاقه کاربران می باشد.
page view : به تعداد تمام بازدید های انجام شده از وب سایت شما گفته می شود بازدید های تکراری کاربران نیز در این شمارش حساب می شوند.
Unique page view : یک بازدید منحصر به فرد، زمانی اتفاق می افتد که یک کاربر صفحات متعددی را در یک دوره مشاهده می کند. گوگل آنالیتیکس ترجیح می دهد بازدید از صفحات متعدد را یک بازدید تلقی کند.
Avg. Session Duration : در گوگل آنالیتیکس به معنای میانگین زمانی یک دوره می باشد.
Bounce Rate : به درصد دوره های یک صفحه Bounce Rate می گویند. اینها دوره هایی هستند که یک کاربر صفحه ی وب سایت شما را مشاهده می کند و از همان صفحه از وب سایت شما خارج می شود.
New Sessions : میانگین درصد بازدیدهایی است که برای اولین بار توسط کاربران جدید اتفاق می افتد. این گزینه در گوگل آنالیتیکس معیار خوبی برای بررسی تغییرات فاحشی که بر روی وب سایت خود می دهید، می باشد.
Real – time : در این بخش از گوگل آنالیتیکس شما می توانید مشاهده کنید چه تعداد کاربر هم اکنون در وب سایت شما حضور دارند. همچنین در 60 ثانیه گذشته و 30 دقیقه قبل چه تعداد مراجعه کننده داشته اید.
Acquisition : گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که با استفاده از این قسمت دریابید که کاربران از کدام مسیر به وب سایت شما وارد شده اند.
Organic : این گزینه در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به ترافیک ایجاد شده توسط بازدیدکنندگانی که به وسیله موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده اند.
Direct : دایرکت در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به نحوه ی ورود کاربران به وب سایت شما، که با وارد کردن مستقیم آدرس وب سایت در مرورگرها بوده است یا با کلیک کردن بر روی بوک مارک یا کلیک بر روی آدرس وب سایت که در ایمیل یا متن دیگری نوشته شده است.
Referral : این گزینه در گوگل آنالیتیکس نشان می دهد که ترافیک ایجاد شده توسط کاربران بوسیله ی لینک ها در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما لینک داده اند، ایجاد شده است.
Social : تعداد دوره هایی را نشان می دهد که کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت شما وارد شده اند.
Email : نشان می دهد کدام بازدیدها از طریق لینک موجود در ایمیل های ارسالی می باشد.
Paid Search : این گزینه در گوگل آنالیتیکس مشخص می کند چه کاربرانی از طریق تبلیغات، وارد وب سایت شما شده اند.
یکی از لازمه های داشتن رتبه ای خوب در سرچ گوگل سئوی خوب و تخصصی آن وبسایت می باشد برای اینکه سایت شما سئوی خوبی داشته باشد لازمه نکات کلیدی هست که در این مقاله به این نکات می پردازیم با ما همراه باشید.
خیلی ها بر این عقیده هستند که هرچه طول قدمت دامنه آن ها بیشتر باشد تاثیر مثبت و بسازایی در سئوی خود می بینند در صورتیکه اینطور نیست و به این مقدار تاثیر شگفتی در سئوی شما ندارد و تفاوت چندانی بین یک دامنه ای که 6 ماه قدمت دارد با دامنه ی 1 ساله نیست مهمترین و اصلی ترین هدف گذاری برای کیفیت سایت محتوا گذاری های درست و کاربردی است که در سطر های بعد به آن می پردازیم.
یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور های مهم برای سئوی سایت مطمئنا استفاده از کلمات کلیدی درست می باشد استفاده از کلمات کلیدی درست در محتوا گذاری تاثیر بسیار مثبتی در وبسایت شما دارد بطوریکه از نظر موتور های جستجوگر گوگل امتیاز ها و پوهن های مثبتی به سایت شما ارئه می شود اما قابل به ذکر است که به کارگیری کلمات کلیدی کار تخصصی می باشد و ممکن است اگر به درستی انجام نشود تاثیر عکس در وبسایت شما داشته باشد.
کلمات کلیدی باعث پیشرفت وبسایت شما واز نظر رتبه بندی در سرچ گوگل باعث ارتقا وبسایت شما می شود. یکی از راه های درست به کار گیری کلمات کلیدی استفاده آن ها در دامنه خود می باشد این امر اگر به درستی صورت گیرد بااعث بهبود وضعیت سئویی شما می شود یکی از را ه های دیگری که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید استفاده آن ها در sub – domain خود می باشد که این امر هم تاثیر مثبتی در وبسایت شما خواهد داشت.
یکی دیگر از ناکت مهم برای سئوی وبسایت شما تگ های عنوانی علی الخصوص تگ های عنوانی که با کلمات کلیدی شروع می شود این امر جزو نکات مثبتی می باشد که می توانید برای ارتقاء رتبه بندی خود در گوگل از آن استفاده کنید.
جزو مهمترین نکات ی که در امر سئوی وبسایت بسیار شما رو کمک خواهد کرد محتوا گذاری درست وکاربردی است بنابراین در این امر بسیار وقت بگذارید زیرا محتوا گذاری درست و مورد قبول می تواند کیفیت سایت شما بسیار بالا ببرد در محتوا گذاری خود از کپی کردن مطلقا خودداری فرمایید که این امر نتیجه عکس برای وبسایت شما دارد.
هرچه مقدار محتواهای شما بیشتر باشد تاثیر مثبتی در سایت شما دارد و همچنین باعث می شود از کامت کلیدی بیشتر در وبسایت خود استفاده کنید.
با گذشت زمان ممکن است تغییراتی در محتوا های شما رخ دهد بنابراین بروز سانی محتواها لازمه کار شما می باشد.
در داخل وبسایت خود عکس هایی که به کار می گیرید حتما آن ها را کمپرس کنید این امر هم در سئوی وبسایت شما تاثیر مثبتی می گذارد.
سرعت لودینگ وبسایت شما هم در این حائز اهمیت می باشد و همچنین زمانی که سرعت وبسایت شما بالا باشد باعث می شود که کاربران بیشتری از وبسایت شما بازدید کنند و علاوه بر آن تاثیر مثبتی در کیفیت و سئوی سایت شما می گذارد.
لینک های خارجی وداخلی در سئوی سایت شما بسیا حائز اهمیت می باشد و استفاده از آن تاثیر بسزایی در کیفیت وبسایت شما دارد برای لینک های خارجی از وبسایت معتبری که محتوای آن ها مرتبط به موضوع وبسایت شما هست استفاده کنید همچنین این لینک های خارجی را مورد آزمایش قرار دهید که درست کار کنند و همچنین از نظر تعداد از لینک های داخلی بیشتر استفاده کنید زیرا این امر مجوب می شود که موتور های جستجو گوگل راحت تر متوجه محتوای داخلی وبسایت شما شوند و این امر موجب ایندکس شدن لینک های داخلی شما می شود.
یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرامی دیده شدن صفحه آن ها می باشد ازهمین جهت به دنبال راه های مختلفی برای جذب فالوورهستند در این مقاله به بررسی روش های مختلف برای جذب فالوور های واقعی در اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.
یکی از روش های رایج به منظور افزایش فالوور های خود خرید فالوور های فوری می باشد که یکی از روش های پرطرفدار در ایران می باشد و خیلی از برند ها و افراد مشهور از این روش برای بالا بردن فالوور های خود در مدت زمان کوتاه استفاده می کنند.
یکی دیگر از راه ها برای افزایش فالوور استفاده از مخاطبان و کسانی که به سایتتان مراجعه می کنند می باشد بدین طریق که اگر شما برای کسب و کار خود مجهز به سایت باشید می توانید خیلی از مراجعه کنندگان خود در وبسایتتان به سمت پیج اینستاگرامی تان سوق دهید حتما برای پیشرفت پیج اینستاگرامی خود از این روش استفاده کنید و لینک اینستاگرام خود را در داخل وبسایتتان قرار دهید.
اگر می خواهید فالوور های خود را به فالوور های واقعی و همیشگی تبدیل کنید باید درک درستی از علایق آن ها داشته باشید تا بدانید چه تولید محتوایی را انجام دهید که مورد پسند مخاطبتان باشد اگر در این امر موفق باشید نه تنها آن کاربر به مخاطب همیشگی تان تبدیل می شود همچنین موجب می شود که همان کاربر تبلیغ و تعریف پیج شما را دربین دوستان خود انجام دهد و آن ها را تشویق به دنبال کردن پیج شما می کند بنابراین آنالیزمخاطبان یک امر بسیار تاثیر گذار می باشد.
در تولید محتوا و پست هایی که میگذارید خاص عمل کنید بدین طریق که در موضوع و محوریت پیج تان وزنه ی رقابت در بین رقبا هایتان به سمت شما سنگینی کند در صورتیکه به این طریق عمل کنید میزان جذاب بودن پیج تان در بین کاربران بیشتر می شود دراین صورت مطمئنا مخاطبان بیشتری خواهید داشت.
یکی دیگر از راه های افزودن فالوور در اینستاگرام تبادل کردن با پیج هایی که مکمل شما در این فضا هستند می باشد به این روش تبادل کردن گفته می شود که موجب بیشتر دیده شدن پیج شما توسط اشخاص دیگر می شود که میزان فالوور های شما را بالا می برد اما قبل از انجام این عمل اطمینان حاصل داشته باشید که فالوور های پیج مقابل تان فیک و تقلبی نباشد.
حتما در هر شبکه اجتماعی که فعالیت دارید لینک صفحه اینستاگرامی خود را به اشتراک قرار دهید این امر موجب بیشتر دیده شدن پیج اینستاگرامی شما می شود و همین امر باعث دیده شدن پیج اینستاگرامی شما توسط دیگران می شود.
اگر پیج تجاری هستید شماره تماس و آدرس محل کار خود را در پیج اینستاگرامی خود ثبت کنید و به کاربران و دنبال کنندگان خود این اطلاع را دهید تا حقیقی هستید این امر حس اعتماد را در بین کاربران ایجاد می کند و همچنین امری مثبت در تبلیغ و افزایش فالوور پیج اینستاگرامی شما می باشد.
برای معرفی پیج اینستاگرامی خود با کاربران خود در ارتباط باشید اگر مطلبی یا کامنتی برای شما گذاشته شد حتما پاسخگو آن ها باشید این مورد هم تاثیر مثبتی در دیدگاه مخاطبان و کاربران شما دارد.
در پست گذاری ها هشتگ گذاری را فراموش نکنید این امر موجب بیشتر دیدن شدن پست هایتان می شود در پست گذاری هایتان هشتگ گذاری مربوط به پست را فراموش نکنید.
برای موفقیت در این امر و بالا رفتن فالوور های پیج تان روی یک هدف تمرکز کنید اینستاگرام بستر بزرگی در همه ی زمینه ها دارد اما شما با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت کاری خود هدف گذاری کنید و برای رسیدن به شرایط مطلوب در بستر کسب و کار اینستاگرامی خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.
برای سایرین کامنت گذاری کنید این امر موجب بیشتر دیده شدن صفحه شما توسط کاربران آن پیج و همچنین شانس شما در افزایش فالوور و لایک بیشتر می شود.
بعید است شما بکی از فعالان در فضای مجازی و کار بران شبکه های اجتماعی باشید و نام اینستاگرام برای شما آشنا نباشد در این مقاله به بررسی برخی از ترفند های مخفی اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.
در برخی موارد برای اینکه میزان افرادی که شما دنبال می کنید زیاد هستند گاهی اوقات متوجه پست گذاشتن افراد مورد علاقه تان نمی شوید برای حل این مشکل کافی است به صفحه فرد مورد نظرتون شوید و بروی سه نقطه بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و روی گزینه Turn on Post Notification کلیک کنید.
گاهی اوقات به دنبال این هستید که پست هایی که لایک کردید را مشاهده کنید برای این امر باید به پروفایل خود مراجعه کنید و بروی گزینه options کلیک کنید این گزینه را در آیفون و آی پد با نماد چرخ دنده مشاهده می کنید و در اندروید با نماد سه نقطه پس از اینکه گزینه options انتخاب کردید بروی گزینه Posts you’ve Liked کلیک کنید. به این طریق می توانید تمامی پست هاییکه لایک کردید را ملاحظه کنید.
یکی دیگر از قابلیت اینستاگرام این است که می توانید پست هاییکه مورد علاقه شما بوده است را ذخیره کنید و در قالب گلچین پست هایی که مورد علاقه شما است را ذخیره لازمه این کار این است که وارد پروفایل خود شوید و بروی آیکون بوک مارک که در سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید تب Collections را انتخاب کرده و بروی گزینه Create Collection کلیک کنید در نهایت گزینه done را انتخاب کرده و عکس های مورد علاقه خود را که بصورت گلچین ایجاد کرده اید را اضافه کنید. برای اضافه کردن عکسها به گلچینهایی که ایجاد کردهاید نیز باید گلچین مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Add to Collection را انتخاب کنید. از این طریق میتوانید تمامی عکسهای ذخیره شده را اضافه کنید.
برای این کار لازم است که تا بروی آیکون قلب که در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است را انتخاب کنید اولین چیزی که مشاهده می کنید فهرستی از لایک ها و کامنت هایی که عکس های شما دریافت کرده است مشاهده می کنید در این قسمت بخش following را انتخالب کنید تا به راحتی از فعالیت هایی که دوستان شما داشته اند با خبر شوید.
برای این امر به پروفایل شخصی خود مراجعه کنید و گزینه options را انتخاب کنید در این مرحله به قسمت پایین گزینه clear search history را انتخاب کرده و عبارت Yes, I’m Sure را برای تایید پاک شدن عبارت های جستجو شده در اینستاگرام انتخاب کنید.
اگر از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد به اینستاگرام سر میزنند به احتمال زیاد فیلترهای مورد علاقه خود را میشناسید، از طرف دیگر بعضی از فیلترها نیز اصلاً به کار شما نمیآیند. برای سادهتر کردن فرآیند ویرایش عکسها میتوانید چیدمان فیلترها را تغییر داده و فیلترهای غیرضروری را مخفی کنید. برای این کار باید پست گذاری جدید انجام دهید و شروع به ویرایش آن کنید سپس وقتی به سمت فیلتر ها وارد شدید به سمت راست حرکت کرده و گزینه manage را انتخاب کنید برای تغییر چیدمان فیلتر ها بروی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلتر ها وجود دارد فیلتر مورد نظر خود را با بالا و پایین کردن طوری تنظیم کنید که مورد نظر خودتان قرار گیرد برای پنهان کردن فیلتر خود کافیست تا چک مارک سمت راست فیلتر را غیر فعال کنید.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس عکس و تصویر است و در نتیجه ابزار و فیلترهای خوبی را برای ویرایش عکسها در اختیار کاربران قرار میدهد. به این ترتیب میتوانید گوشی را در حالت استفاده در هواپیما قرار داده و تصویر مورد نظر را به شیوه دلخواه ویرایش کنید. در این حالت گزینه save orginal photo حتما فعال باشد.
در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که می توانید پست های مورد علاقه خودتون رو برای دوستان خود ارسال کنید برای این امر باید ابتدا عکس را آپلود کرده و سپس آن را ویرایش کنید. زمانی که وارد صفحه Share شدید، بر روی قسمتی که به صورت خودکار با عبارت New Post نمایان شده است ضرب انگشت کنید و قسمت Direct Message را انتخاب نمایید. این فرآیند به شما اجازه میدهد تا عکس مورد نظر را به فرد یا افراد به صورت دایرکت ارسال کنید.
از دست دادن عزیزان ، از سخت ترین و غیر قابل تحمل ترین لحظات زندگی هر فردی می باشد. برگزاری آبرومندانه مراسم ترحیم و برنامه ریزی و تدارک آن برای خانواده مرحوم همواره یکی از دغدغه های اساسی آنان می باشد. در گذشته بسیاری از مشتریان از اتوبوس های واحد گشت برای جابجایی مهمانان استفاده می کردند.
اجاره اتوبوس دربستی برای رفت و برگشت به بهشت زهرا ، یکی از راهکار هایی است که از گذشته میان افراد مرسوم بوده است. امروزه بهشت زهرا (س) همچون گذشته کوچک نمی باشد و برای سر وقت حاضر شدن در مراسم ختم بایستی شناخت دقیقی از راه داشت و در غیر اینصورت مهمانان با مشکل مواجه خواهند شد. همچنین اگر خانواده مرحوم برای پذیرایی از مهمانان رستوران یا تالاری را رزرو کرده باشند که داخل محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشد ، خودرو سواری مهمانان برایشان دردساز خواهند شد.
یکی از سرویس های خدماتی یزدان گشت اتوبوس های بهشت زهرا می باشند که کادر حرفه ای آن در هر شرایطی آماده ارائه خدمات به شما مسافران محترم می باشند تا کوچکترین مشکلی برای شما حین مراسم ترحیم پیش نیاید. مجموعه یزدان گشت ضمن همدردی با خانواده داغدار در کنار شما عزیزان خواهد بود تا شریک غم هایتان باشد. از مزایای اجاره اتوبوس بهشت زهرا (س) می توان به کنار هم بودن عزاداران اشاره کرد. سنگینی اینچنین غم هایی تنها با همدردی خویشاوندان و کمک آن ا به یکدیگر قابل تحمل است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس تماس بگیرید
09123093071
021-46047809
منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/05/beheshte-zahra-bus-rental/