اگر شما هم یکی از علاقه مندان به نگهداری از گل و گیاه هستید و با آنها سر و کار دارید ؛ ممکن است بارها نام گیاخاک یا خاک هوموس را شنیده باشید. این خاک ، میتواند یک عنصر کلیدی برای شکوفایی باغ و باغچه باشد. هوموس میتواند مقادیر زیادی از مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز جهت تغذیه گیاه را ، فراهم کند. علاوه بر آن ، گیاخاک ، یک کمپوست بالغ سیاه است که با مواد مغذی و معدنی که جهت تغذیهی گیاه به کار میروند ؛ بسته بندی شده است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با گیاخاک صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
گیاخاک چیست؟
گیاه خاک لایه ارگانیک غیر زنده از خاک است که در بخشهای بالایی خاک قرار دارد. به بیان دیگر گیاخاک در واقع محصول ثانویهی تجزیهی بقایای جانوری و گیاهی است و مادهای تیره رنگ است که رنگ آن از قهوه ای تا سیاه تغییر میکند. این ماده ، زمانی که بیشتر با وقایع ارگانیک تجزیه میشوند ؛ تشکیل میشود. فعالیت موجوداتی مثل کرمهای خاکی که در خاک وجود دارند ؛ سبب تقویت خاک شده و به تشکیل گیاه خاک کمک میکند. در واقع گیاخاک نوعی کود رسانی به خاک است. به بیان دیگر هنگامی که گیاهان برگها ، شاخهها و سایر مواد روی زمین میریزند ؛ سبب انباشته شدن این برگها میشوند. با گذشت زمان که این مواد تجزیه شده ، سبب فراهم کردن مواد مغذی برای خاک میشوند و بستری را روی سطح خاک به وجود میآورند. گیاخاک یک نوع کمپوست نیز شناخته میشود که بین ۱ تا ۵ درصد وزن خشک خاک را تشکیل میدهد.
دلایل اهمیت گیاخاک
هوموس یک ماهیت اسفنجی دارد و ماهیت آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا به آن اجازه می دهد تا ۹۰ درصد وزن خود را در آب نگه دارد. گفتنی است خاکی که دارای گیاه خاک باشد ؛ میتواند رطوبت را بهتر حفظ کند و در نتیجه در برابر خشکی بسیار مقاوم میشود. گیاخاک میتواند کلسیم ، منیزیم ، فسفر و سایر مواد مغذی مورد نیاز گیاهان را نگهداری و محافظت کند. گیاهان میتوانند این مواد را از گیاخاک و از طریق ریشه ، جذب خود کنند. گیاخاک سبب بهبود بخشیدن ساختار خاک میشود و کمک میکند هوا و آب ، به راحتی در جریان خاک قرار بگیرند.
کاربرد گیاخاک در باغبانی
گیاه خاک میتواند به روشهای مختلفی به خاک اضافه شود و سبب افزایش قدرت آن شود. همانطور که میدانید گیاخاک حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی و معدنی می باشد که جهت رشد گیاه بسیار موثر و مفید هستند. در ادامه به کاربردهای گیاخاک در باغبانی اشاره خواهیم کرد.
قبل از آن که گیاه خاک را به خاک اضافه کنید ؛ باید ابتدا خاک را به خوبی مخلوط کنید. خاکی که سبک باشد ؛ بهتر میتواند با گیاخاک ترکیب شود. هدف آن است که کلوخههای موجود در خاک ، از هم جدا شوند تا تهویهی مناسب صورت بگیرد. بنابراین باید خاک را تا عمق حدود ۳۰ سانتی متری یا حداقل ۱۸ سانتی متری شخم زد. گیاخاک دارای ذرات رسی میباشد که میتواند بدون نیاز به اقدامات بعدی آن را به خاک اضافه کرد. با استفاده از یک بیل میتوانید به سادگی گیاخاک را روی سطح خاک پخش کنید. توصیه میشود که این ترکیب را در سطوح کوچکتر انجام دهید تا مواد مغذی ، وقتی در معرض عواملی مثل باران قرار میگیرند ؛ به سادگی از بین نروند.
پس از ریختن گیاخاک روی سطح خاک ، لازم است که خاک را به هم بزنید. برای اثربخشی بیشتر ، میتوانید با فاصلهی یک روز گیاخاک را دو بار استفاده کنید. از گیاخاک برای خاکهای گلدانی و بستر ریشه هم استفاده میشود. در این حالت ابتدا باید بستر ریشه را با لایهای از برگهای خشک بپوشانید. سپس روی آن گیاخاک بریزید. ضخامت این لایه ، باید ۵ تا ۱۰ سانتیمتر باشد. این لایه شن ، موجب به تله افتادن رطوبت میشود. این طبقه بندی انجام شده برای رشد گیاه ، بسیار موثر است. علاوه بر آن سبب میشود که مواد مغذی به هدر نرود. لازم به ذکر است که خاکهای ضعیف باید به طور مرتب با گیاخاک ترکیب شوند. لازم است که قبل از هر اقدامی ، میزان اسیدی بودن خاک را آزمایش کنید. همچنین میتوانید قبل از ترکیب گیاخاک ، از گچ یا آهک استفاده کنید.
سخن پایانی
شرکت کیمیا زرین دارای بیش از سه دهه سابقهی فعالیت در صنعت کشاورزی و شیمیایی میباشد. این شرکت با تلاش و پشتکار فراوان ، توانسته محصولاتی از قبیل آمینو اسید ، فولیک اسید ، سورفکت پلاس ، آمینو فروت و آمینو کلات را به صنعت کشاورزی ایران ارائه دهد. گفتنی است محصولات این شرکت از مواد اولیهی گیاهی تهیه و خالص سازی شده و کاملا طبیعی و ارگانیک میباشد.
چشم الکترونیک ، دستگاهی است که بسیار دقیق و ظریف و حساس طراحی شده و برای کنترل حرکت و جابجایی اشیا و افراد ، توسط نور از آن استفاده میشود. برای این کار ، فقط کافی است مقدار نور کافی به سلول حساس دستگاه چشم الکترونیک تابیده شود. به محض آن که جسمی یا فردی از جلوی دستگاه عبور کند و تابش نور به دستگاه کم شود ؛ دستگاه چشم الکترونیک از خود واکنش نشان میدهد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با دستگاه چشم الکترونیک و ساختار آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
ساختار چشم الکترونیک
چشم الکترونیک ، از اجزایی تشکیل شده است که میتواند ویژگیهای الکتریکی آن را با تغییر در تابش نور تغییر دهد. به طور معمول چشم الکترونیکی ، از یک باتری و یک منبع الکتریسیته تشکیل شده است. وقتی نور به جسم نیمه هادی چشم الکترونیکی برخورد میکند ؛ جریان در مدار بر اساس شدت نور زیاد یا کم میشود. به طور کلی ساختار و اجزای چشم الکترونیکی عبارت است از :
کاربرد چشم الکترونیک
چشم الکترونیک ، دارای کاربردهای فراوانی در صنعت میباشد که در ادامه به برخی از کاربردهای آن اشاره میکنیم.
چشم الکترونیک در پزشکی ، صنایع نظامی و کنترلی ابزارهای کنترلی برای جاده ها و ترافیک بسیار کاربرد دارد. از دیگر کاربردهای آن ، می توان به دوربینهای فیلمبرداری ، دوربینهای عکاسی دیجیتال ، ابزارهای الکتریکی موسیقی و اسباب بازیهای مختلف اشاره کرد. از چشم الکترونیکی ، در باز و بسته کردن درب ساختمانها ، پنکههای الکتریکی و خطوط تولید دستگاههای صنعتی استفاده میشود.
نحوه عملکرد چشم الکترونیک
برای آن که نحوه عملکرد چشم الکترونیکی را به خوبی متوجه شوید ؛ نیاز است که برای آن یک مثال بزنیم. دزدگیرهایی که روی در و پنجره نصب می شوند و باز کردن آن از خود صدا تولید می کنند را تصور کنید. روی در و پنجره سنسورهای وجود دارد که باز و بسته شدن در حساس هستند. سنسورها ۲ بخش دارند که یکی روی چهارچوب و دیگری روی قسمت متحرک و پنجره رو به روی هم نصب میشود. تکه ثابت یک کلید ساده فنردار و تکیه متحرک یک آهنربا دارد. زمانی که در بسته میشود این دو بخش روی هم قرار میگیرند. نیروی آهنربا روی کشش فنر غلبه میکند و سبب بسته شدن کلید میشود. اما به محض باز شدن درب و کنار رفتن آهنربا ، قطعه متحرک کلید را بالا میکشد و سبب قطع شدن اتصال میشود. جعبه کنترل که کلید به آن متصل شده است ؛ این تغییر را حس میکند و آژیر دزدگیر را به کار میاندازد.
سخن پایانی
در این مقاله در رابطه با چشم الکترونیک ، ساختار و کارکرد آن صحبت کردیم. علاوه بر آن با کاربردهای مختلف چشم الکترونیک آشنا شدید. چشم الکترونیک دستگاهی است که نسبت به تغییرات نور مرئی یا نامرئی حساس است و به تغییرات واکنش نشان میدهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراعات و ابداعات جدیدی در صنعت الکترونیک به وجود میآیند که میتواند کاربردهای بسیاری برای صنایع مختلف داشته باشند. چشم الکترونیک امروز در فناوریهای دیجیتال ، فیلمبرداری ، نظامی ، پزشکی و … مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید جهت مطالعه مطالب آموزنده بیشتر ، به بخش وبلاگ وبسایت سنسور صنعت مراجعه کنید.
فروشگاه سنسور صنعت نوین ، نمایندگی رسمی محصولات تبریز پروژه میباشد که با ارائهی محصولات با کیفیت و متنوع در زمینهی سنسور کد ، سنسورهای نوری ، القایی ، خازنی ، التراسونیک و موارد دیگر فعالیت دارد. برای اطلاع از سایر محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر ، به این وبسایت مراجعه کنید.
منبع : https://sensorsanatnovin.com/everything-you-need-to-know-about-the-electronic-eye/
یکی از تاثیرگذارترین روش های جذب مشتری تبلیغات و بازاریابی در فیسبوک می باشد که در این مقاله به آموزش تبلیغات از طریق فیسبوک و تکنیک ها و مراحل خاص این نوع تبلیغ، به صورت کامل پرداخته ایم. درک نحوه استفاده از بازاریابی به صورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی میتواند حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی را بدون آسیب زدن به بودجه موجود متحول سازد. در این پست از وبسایت پرشین ادز هر چیزی که باید در مورد تبلیغات فیسبوک بدانید را در اختیارتان قرار می دهیم. پس همراه ما باشید.
قبل از اینکه بخواهید در شبکه فیسبوک شروع به فعالیت تبلیغاتی کنید بهتر است این نکات را به یاد داشته باشید:
صفحه های تبلیغاتی فیسبوک مانند پروفایل های شخصی افراد هستند با این تفاوت که در صفحات مارکتینگ اطلاعات خاص و دقیقی راجع به یک تجارت و یا برند باید در اختیار مخاطب قرار بگیرد. از پروفایل شخصی خود برای تبلیغات استفاده نکنید زیرا همیشه احتمال بسته شدن این صفحه، توسط تیم فیسبوک وجود دارد. طبق قوانین این شبکه اجتماعی، شما حق استفاده از صفحه شخصی خود برای تبلیغات را ندارید. برای شروع در انتخاب اسم صفحه ی مارکتینگ بسیار دقت کنید. (گرچه در اکثر مواقع میتوانید این اسم را تغییر دهید) برای نظارت بر این صفحه شما باید از صفحه و پروفایل شخصی خود استفاده کنید البته اطلاعات شخصی شما در صفحه تبلیغاتی نمایش داده نمیشوند.
استفاده از آرم و لوگو برند یا علامت تجاری میتواند بسیار کارآمد باشد زیرا زمانی که کاربر در قسمت نیوزفید از شما خبری دریافت میکند، عکس پروفایل شما در کنار آن نمایش داده میشود. معمولا یک عکس ۱۸۰ در ۱۸۰ پیکسل مناسب خواهد بود. برای قسمت کاور فوتو (عکس مستطیلی شکل و عمودی در بالای صفحه) باید بسیار بادقت عمل کنید. عکسی با پیکسل های ۳۱۵ در ۸۵۱ مناسب خواهد بود. اضافه کردن جملهای که معرف برند است و یا لینک وبسایت برای صفحه های تبلیغاتی روند بازاریابی را سریعتر میکند. معمولا انتخاب طرحی انتزاعی و یا عکس محصول و یا برند در پسزمینه، اتنخابهای بهتری هستند تا عکس بزرگ شده لوگو و یا آرم.
Facebook Pixel میتواند بسیار انعطاف پذیر یا مستقیم بنا بر خواست شما باشد: در هر صورت اگر بخواهید نوع سودی که از آگهی نصیبتان میشود را بدانید، به آن نیاز دارید.
Facebook Pixel هر نوع فعالیتی را میتواند در سایتتان پیگیری کند. به شما این امکان را میدهد که فهرستی از فعالیتها و اقداماتی که برایتان ارزشمند هستند را ایجاد و پیگیری کنید. اگر هنوز در وب سایتتان موجود نیست، سریعتر آنرا اضافه کنید.
تقریباً ۲ بیلیون کاربر فعال در فیسبوک وجود دارد. متاسفانه بیشتر آنها علاقهای به محصول یا خدمات شما ندارند. خوشبختانه، میتوانید از ترکیب اطلاعات جغرافیایی، مردم شناسی، رفتاری و علایق متعدد آنها در مورد اینکه چه افرادی را هدف تبلیغات خود قرار دهید، تصمیم گیری کنید. فیسبوک این امکان را به شما میدهد که بر اساس هر کدام از این پارامترها مشتریان احتمالی را پیدا کنید. میتوانید مشتزنهای آماتور در آرکانازاس را پیدا کنید یا صلح طلبانی را بیابیدکه چیپس چیتوز میخورند. میتوانید مشتریان ایدهآلتان را پیدا کنید. برای اینکه مخاطبانتان را بهتر شناسایی کنید، لازم است که اینفوگرافی موجود در هدفگیری آگهی فیسبوک را کنترل نمایید.
هدف قرار دادن کاربران اینترنت در فیسبوک کار بسیار ساده ای است، با این حال به منظور موفقیت در این کار، بسیار پر اهمیت است که بدانید انجام تبلیغات در فیسبوک اساساً با دیگر تبلیغات اینترنتی و همچنین بازاریابی اینترنتی در موتور جستجو متفاوت است و باید راهکار های آن را بدانیم. دانستن تکنیکهای بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک با توجه به مزایای استفاده از این شبکه اجتماعی ضروری است. پرشین ادز همواره در راستای خدمت به کاربرانش می تازد.
راه اندازی وب سایت یکی از دغدغه های امروزه می باشد. طراحی سایت چه برای معرفی محصولات شرکتتان باشد ، چه یک فروشگاه آنلاین و چه حتی یک وب سایت شخصی ساده، می تواند به پروژه ای چالش برانگیز و حتی طاقت فرسا تبدیل بشود. برای رونق کسبوکار خود بهتر است ابتدا مراحل سفارش طراحی سایت را بدانید تا بر اساس آن عمل کنید. یکی از عواملی که معمولا به طراحی یک سایت ناموفق و نامناسب ختم می شود، عدم آشنایی با کارهایی است که باید قبل شروع طراحی سایت از طرف شما انجام شود.
شما به عنوان متقاضی طراحی وب سایت باید اطلاعات کافی از خواسته های خود داشته باشید و کارهایی را قبل از تماس با شرکت طراح به سرانجام برسانید. در این قسمت ما به شما یک دید کلی از سفارش طراحی سایت خواهیم داد. سپس می توانید جهت سفارش طراحی سایت با کارشناسان ما در فناوری اطلاعات زیفا در تماس باشید.
مهمترین سوالی که پیش از طراحی سایت باید به آن پاسخ دهید این است که با این کار می خواهید به چه نتیجه ای برسید. در واقع هدف شما از طراحی و ایجاد یک سایت چیست و این سایت قرار است برای شما چه کارهایی انجام دهد.
هدف از ایجاد یک سایت نوع آن را مشخص می کند و امکاناتی را که باید داشته باشد، تعیین می کند. به علاوه شما باید بدانید که با سایت خود می خواهید چه دستاوردهایی داشته باشید تا بتوانید برای آن برنامه ریزی کنید. آیا می خواهید با استفاده از آن در سطح گسترده ایی کسب و کار خود را گسترش دهید یا این که صرفا از آن برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می کنید؟
این هدف از ایجاد طراحی سایت است که گام های بعدی و چگونگی انجام آن ها را تعیین می کند. پس بسیار مهم است که قبل از هرکاری ابتدا بررسی کنیم که یک سایت چه خدماتی را می تواند به ما بدهد و ما به کدام یک از این خدمات نیاز داریم و به چه هدفی می خواهیم برسیم.
تعیین قیمت و تعرفه طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد همچون :
بخش مهمی از هزینه های یک وب سایت اختصاصی حرفه ای را دستمزد برنامه نویسی، گرافیک، راه اندازی و پشتیبانی تشکیل می دهد. استفاده از برنامه نویس های حرفه ای اصلا ارزان نیست. بنابراین به هیچ وجه یک سایت خیلی ارزان نمی تواند حرفه ای و با کیفیت باشد. البته برعکس این نکته صادق نیست یعنی باید توجه داشت که اعلام هزینه های خیلی گزاف لزوما به معنی کیفیت بالای خدمات نمی تواند باشد.
با توجه به این که کار طراحی سایت یک کار تخصصی و حرفه ای است و البته سطح های مختلفی دارد، یک کار هزینه بردار است و با توجه به سطح های آن، قیمت های متفاوتی نیز دارد. در واقع هر قسمتی از فرآیند ایجاد سایت هزینه های متفاوتی دارد که در تعیین کیفیت نهایی موثر است. بدیهی است که هرچه سایت باکیفیت تر و با امکانات بیشتری سفارش دهید، باید هزینه آن را بپردازید. به همین دلیل باید قبل از این که اقدام به سفارش برای طراحی سایت کنید ببینید که می خواهید چقدر برای این کار هزینه کنید.
همچنین بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت مشخص کنید که تا چه اندازه سئو سایت برای شما مهم است و می خواهید برای آن هزینه کنید تا آن را به طراح سایت اطلاع دهید. معمولا هزینه های سئو سایت بالاست اما نتیجه آن ارزش این هزینه را دارد.
در مرحله اول بررسی کنید میخواهید چه نوع وب سایتی برای شما طراحی شود. وبسایتهای مختلف دارای امکانات متفاوتی هستند و همین موضوع روی قیمت نهایی طراحی سایت و همچنین کارایی سایت اثرگذار است. معمولا وب سایت ها به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شود.
امکانات وب سایت شما باید متناسب با نیازهای مشتریانتان باشد. بنابراین یک کار مهم قبل از سفارش طراحی سایت تحقیق در مورد مشتریان است. در اینجا لازم است بررسی کنید که چه کسانی از طریق وبسایت شما با فعالیت شما آشنا خواهد شد. این کار به افزایش تاثیرگذاری وبسایت و راندمان آن کمک می کند.
پس از این که مخاطبان را شناختید و دسته بندی کردید باید در مورد علاقه مندی های آن ها که به حوزه ی سایت شما مربوط می شود، تحقیق کنید و ببینید که چه خصوصیاتی سایت شما را در نظر آن ها محبوب خواهد کرد.
هنگام طراحی سایت نباید فراموش کنید که موفقیت هر سایتی بستگی مستقیم به میزان بازدیدهای آن دارد. اگر کاربران از سایت شما راضی نباشند به سایت شما مراجعه نخواهند کرد و در این صورت سایت طراحی شده عملا بی فایده بوده و به اتلاف وقت و هزینه منجر می شود.
پیش از سفارش طراحی سایت باید جزئیات امکاناتی که می خواهید سایت شما داشته باشد را تعیین کنید. امکاناتی که هم اهداف و نیازهای شما و هم اهداف و نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما را برآورده کند. این جزئیات در تعیین هزینه سایت نیز نقش مهمی دارند و معمولا شرکت های معتبر و افراد متخصص برای آن یک جلسه مشاوره برگذار می کنند.
برای این که بتوانید به بهترین شکل این کار را انجام دهید توصیه می کنیم تا به چند سایت مشابه مراجعه کنید و از قسمت های مختلف آن دیدن کنید و بررسی کنید که هر قسمت آن چه کارهایی انجام می دهد و چه فوایدی دارد. از هر کدام از این قسمت ها که به آن علاقه مند بودید، یک لیست تهیه کنید. همانطور که گفته شد امکانات یک وب سایت متناسب با نیازهای مشتری های آن است. شما باید با توجه به نیازهای مشتریانتان بررسی کنید که وب سایتتان چه امکاناتی نیاز دارد.
اگر احساس می کنید نیاز به ویژگی یا امکان خاصی دارید بدون نگرانی با شرکت طراحی سایت مورد نظر خود در میان بگذارید و از آنان مشورت بگیرید. گاهی اوقات یک ویژگی بدون استفاده در وبسایت میتواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. گاهی نیز عدم توجه به یک امکان و قابلیت خاص باعث می شود مشتریان زیادی را از دست بدهید.
برای آن که مشتری از خدمات وب سایت شما استفاده کند؛ باید ابتدا با وب سایت شما آشنا شود. برای این منظور به بازاریابی احتیاج دارید. داشتن شعارهای جذاب به بازاریابی بهتر کمک می کند.
تعیین مطالب و محتوای سایت از امکانات طراحی سایت متفاوت است اما با آن ها ارتباط نزدیکی دارد. در واقع در هنگام طراحی اولیه برای ظاهر و پیکربندی سایت، باید به مطالبی که می خواهد در آن قرار بگیرد توجه کرد و برای هر کدام از آن ها جایگاه مناسبی در نظر گرفت. همچنین برای رسیدن به مطالب خاص باید مسیر مشخص و مفهومی وجود داشته باشد که کاربر به راحتی بتواند مطلب مورد نظر خود را در آن پیدا کند.
به همین دلیل بسیار مهم است که پیش از طراحی سایت بدانید که می خواهید از چه مطالبی در سایت خود استفاده کنید و آن ها را به شرکت یا شخصی که می خواهد کار طراحی سایت را برای شما انجام دهد ابلاغ کنید تا برای این مطالب پیش بینی و برنامه ریزی شود. همچنین مطالب سایت نیز تاثیر بسیار زیادی در کسب تعداد بازدید و جلب نظر کاربران دارد. پس باید محتوایی کاربر پسند برای مشتریان و کاربران خود پیدا کرده و آماده قرار دادن در سایت کنید.
برای طراحی سایت روشهای مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها از تکنولوژی خاصی برای پیاده سازی سایت استفاده میکنند. این تکنولوژی ها نه تنها در قیمت سایت تاثیر گذارند، بلکه در تعیین کیفیت نهایی آن نیز بسیار موثرند. به عنوان مثال برخی ابزارها برای ایجاد سایت هستند که بدون نیاز به کدنویسی می توان با آن ها یک سایت طراحی کرد.
البته این ابزارها در واقع یک سایت آماده را در اختیار قرار می دهند که با توجه به درخواست مشتری شخصی سازی و تنظیم می شوند. سایت سازهای آماده یا سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس در این دسته قرار می گیرند و هزینه طراحی سایت با آن ها پایین تر است. البته حتی ظاهر این سایت ها با سایت های حرفه ای بسیار تفاوت دارد.
ابزارهای دیگری مانند ASP.NET هستند که با نرم افزارهای حرفه ای مانند ویژوال استدیو کار می کنند و نیاز به دانش کدنویسی بسیار پیشرفته ای دارند. طراحی سایت با این روش ها بسیار زمان بر است و گاهی نیاز به یک تیم متخصص دارد. بدیهی است که هزینه ی ایجاد سایت به این شکل بسیار بالا است اما نتیجه کار می تواند یک سایت بسیار حرفه ای و روان با ظاهری فوق العاده و با امکانات بی نظیری مانند امنیت و سرعت بالا باشد.
پیشنهاد ما این است در صورتی که خدماتی همچون بانکها ، موسسات ، درگاه های واسطه ، فروشگاه های زنجیره ای و یا همچون دیجی کالا هستید به سمت PHP و ASP.NET بروید. در غیر این صورت از CMS آماده WordPress و … استفاده نمائید و بودجه اصلی خودتان را صرف گرافیک و تبلیغات نمائید. و تحت تاثیر افکار منفی همکاران ما که برای اینکه هزینه گزافی از شما دریافت نمایند با کدنویسی اختصاصی قرار نگیرید. زیرا اگر وردپرس خوب نبود شرکت جهانی مایکروسافت با این همه عظمت و بزرگی که خود نیز پیشرو در برنامه نویسی می باشد، بلاگ خود را با وردپرس انجام نمی داد. blogs.microsoft.com
البته اگر از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید ، استفاده از ASP.NET شرکت مایکروسافت تحت الگوی بسیار پیشرفته MVC، که تمامی نیازهای شما را برآورده کرده و این مزایا را نیز به دنبال دارد :
هر سایتی برای دسترسی در اینترنت نیاز به یک دامنه یا ادرس سایت دارد که از طریق آن می توان به سایت دسترسی پیدا کرد. اگر هدف شما از طراحی سایت ایجاد یک شعبه دیگر از کسب و کار فعلی خود بر روی اینترنت است، بهتر است از نام تجاری خود در دنیای واقعی استفاده کنید. در غیر این صورت فراموش نکنید که حتما یک نام با معنی و مناسب برای سایت خود انتخاب کنید که آدرس سایت نیز بر اساس آن باشد. طراحی یک لوگو برای سایت نیز یکی از ضرورت ها برای طراحی سایت است.
طراح وب سایت کسی است که فرآیند ساخت وب سایت را انجام می شود. شما تنها باید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید. برای یافتن یک طراح وب سایت حرفه ای در مورد افراد فعال در این زمینه تحقیقات انجام دهید و نمونه کارهای آن ها را ببینید. همچنین شما می توانید با مشتریان قبلی طراحان ارتباط برقرار کرده و در مورد میزان رضایت آن ها پرس و جو کنید.
پس از بررسی امکانات مورد نیاز ، تعیین نوع وب سایتی که میخواهید طراحی کنید و کسب آگاهی در مورد انواع وب سایت ها و روش های برنامه نویسی باید یک شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب نمائید. البته شما می توانید به جای یک شرکت طراحی سایت پروژه خودتان را به یک فریلنسر بدهید (که خب پیشنهاد نمیکنیم).
به این دلیل که با راه اندازی وبسایت شما تازه کار شما آغاز می شود و پشتیبانی وبسایت از راه اندازی وبسایت خیلی مهمتر می باشد و این کار خیلی سختی است که هر شرکت طراحی سایتی از عهده آن بر نمی آید چه برسه به فریلنسر!
ملاک هایی که با بررسی آنها می توانید انتخاب یک شرکت خوب و حرفه ای را داشته باشید :
به هر شرکتی که سفارش طراحی سایت دادید، باید پس از مشاوره یک قرارداد منعقد کنید. معمولا شرکتها قراردادهای آماده ای دارند که موارد تعهد و خدمات آنها در آن به طور کامل نوشته شده است.
این بندهای قرارداد را حتما به دقت مطالعه کنید و هر سوالی که در مورد آن ها داشتید حتما بپرسید. در کنار آن دقت کنید که حتما تمام خواسته های شما در قرارداد درج شده باشد و برای انجام ندادن آن ها و یا دیرکرد در تحویل سایت جریمه و ضمانتی در نظر گرفته شده باشد. هنگام تحویل گرفتن سایت دقت کنید که به تمام بندهای قرارداد عمل شده باشد. زیرا پس از تحویل گرفتن کار امکان تغییر وجود ندارد و باید برای آن هزینه بپردازید.
نکته مهم دیگر اینکه اگر از درست طی شدن مراحل قبلی اطمینان دارید و احتمال زیادی می دهید که شرکت طراحی سایت مناسبی را انتخاب کرده اید، در امضای قرارداد و بررسی جزییاتِ کم اهمیت، وسواس زیاد به خرج ندهید و زمان زیادی را صرف این موضوع نکنید چراکه حساسیت های زیاد در بند بند مفاد قرارداد تنها موجب طولانی شدن بیش از حد پروسه می گردد و در عمل تاثیری در کیفیت پروژه نهایی نخواهد داشت.
انتخاب طرح اصلی از جمله مواردی است که هم می توانید از ابتدا در فکر آن باشید و طرح سایت را مشخص کنید، و هم در انتهای مراحل و پس از عقد قرارداد. بهترین راه حل این است که دیزاین مناسب را با همکاری و همفکری و تجربه شرکت طراح سایتی که انتخاب کرده اید پیدا کنید.
لوگوی شرکت و سازمان یکی از مهمترین مواردی است که پیش از اقدام به سفارش وب سایت باید نسبت به طراحی آن اقدام کنید. در صورتی که قبلا لوگو را طراحی کرده اید حتما فایل های با کیفیت و ترجیحا لایه باز آن را در اختیار طراح سایت قرار دهید. در صورتی که لوگو ندارید یا نیاز به ریدیزاین دارید می توانید از کارشناسان ما برای طراحی لوگو کمک بگیرید.
تقرییا همه وب سایت ها در ایران دارای دو قسمت درباره ما و تماس با ما هستند. این دو قسمت یکی از پر کاربردترین قسمت ها برای آشنایی کاربرانِ ریزبین با فعالیت ها، سوابق، وجود یا عدم وجود تلفن ثابت یا آدرس مشخص و … می باشد. لازم است متن درباره ما خلاصه، اما مفید تهیه شود و اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، آدرس، لوکیشن و … آماده شود.
بسته به اینکه وب سایت شما شرکتی است یا فروشگاهی باشد دارای لیستی از گروه بندی های اصلی برای بخش خدمات یا محصولات و یا هردو این بخشها میباشد. البته تمامی وب سایت هایی که ما طراحی میکنیم داینامیک هستند و قابل تغییر می باشد.
در صورتی که مایل هستید وب سایتی که برایتان طراحی می شود شامل صفحه های مقالات و اخبار نیز باشد لازم است حتما زمانی را صرف آماده سازی و جمع آوری مطالب اولیه ای که میخواهید در این بخش ها به نمایش بیاید .
در صورتی که قصد دارید در وب سایتی که طراحی می شود متن و نوشته خاصی از ابتدا قرار گیرد، بهتر است این متن ها را هر چه سریعتر جمع آوری کنید تا طراحان نسبت به طرحی توافق کرده اید آنها را در بخش های مختلف نمایش دهند.
هر عکسی از شرکت یا سازمان خود، محصولات، خدمات، ساختمان، اطاق ها، مشتریان، پرسنل و .. که در نظر دارید در وبسایتتان نمایش داده شود را با کیفیت بالا آماده بفرمائید.
طراحی سایت به عنوان یکی از اولین قدمهای ورود به فضای اینترنت شناخته می شود. در صورتی که قدم اول را به درستی بردارید، مراحل و قدمهای بعدی برایتان بسیار راحت تر می شود. سایتی که طراحی می کنید در حقیقت دفتر مرکزی شما در دنیای اینترنت به حساب می آید. بنابراین توجه به ویژگی های پایه ای آن بسیار با اهمیت خواهد بود. این مقاله کارهایی که قبل از سفارش طراحی سایت باید انجام شود ، می تواند یک مقاله جامع برای صاحبان مشاغلی باشد که قصد دارند از ظرفیت های بی انتهای دنیای اینترنت برای رونق کسب و کار خود بهره کافی ببرند. تیم های حرفه ای فناوری اطلاعات زیفا تا انتهای این مسیر درکنار شما خواهند بود.
منبع : https://zefa.ir/things-to-do-before-ordering-a-site-design/
امروزه برای مدیریت کسب و کار از روش های مجازی داشتن وب سایت، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ضروری است. برای مدیریت این صفحات نیاز است تا با راهکارهای تخصصی آن آشنا شوید تا بتوانید از ظرفیت های موجود در اینستاگرام و تلگرام به سود تجارت خود بهره بگیرید. شما با شناخت راهکارهای لازم در این مورد مانند نحوه ی صحیح خرید فالوور اینستاگرام، خرید ممبر تلگرام، خرید لایک اینستاگرام و … می توانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را ارتقاء داده و فروش خود را افزایش دهید. در این مقاله شما را با مدیریت صحیح پیج اینستاگرام و کانال تلگرام آشنا می کنیم.
یکی از معیارهای مهم در اکانت اینستاگرام شما تعداد فالوورهای شماست. دستیابی به مخاطبان زیادی به پست های شما اجازه می دهد تا به طور ارگانیک به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. البته در حالی که افزایش تعداد فالوورها مهم بوده، انجام این کار به صورت ارگانیک و اجتناب از فالوورهای جعلی بسیار مهم است. خرید فالوور اینستاگرام، خرید ممبر تلگرام و خرید لایک اینستاگرام از مراکز معتبر در رشد صفحات مجازی شما بسیار موثر است.
چندین راه وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش فالوور در حساب اینستاگرام خود به صورت ارگانیک استفاده کنید. در این راهنما به این روش ها خواهیم پرداخت.
در حین مدیریت اکانت اینستاگرام خود، باید برنامه ای داشته باشید. تصمیم بگیرید که چه نوع پست هایی در حساب خود ایجاد کنید و با اطمینان از تداوم، محتوای خود را بر اساس مفهوم خاصی به اشتراک بگذارید. علاوه بر مفهوم محتوا، تداوم در اینستاگرام بسیار مهم است. اینستاگرام یک پلتفرم مهم برای فروش است. به اشتراک گذاری محتوای مختلف و توانایی انجام این کار به طور مداوم، هم شما را قادر می سازد که با فالوورهای قدیمی خود تعامل داشته باشید و هم دسترسی به مخاطبان هدف جدید را برای شما آسان تر می کند. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام واقعی در این روش تاثیرگذار است.
شناخت صنعت و مخاطبان هدف به شما در ایجاد مفاهیم در پست هایتان کمک زیادی می کند. تمرکز بر مفاهیمی که شامل موضوعات مرتبط با صنعت شماست و مخاطبان هدف شما به آنها علاقه مند هستند، میزان مشارکت و پیگیری شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
ویدئوها در اینستاگرام بسیار پرطرفدار هستند و نسبت به عکس ها جذابیت بیشتری دارند. افزایش تعامل محتوای ویدیویی به افراد بیشتری نیز کمک می کند. علاوه بر این، می توانید حساب خود را با استوری ها و محتوای پخش زنده پشتیبانی کنید. فعال بودن مداوم با مفاهیم مختلف به شما کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را راحت تر به حساب خود جذب کنید.
پاسخ دادن به نظرات در مورد پست های خود و تعامل با فالوورها نیز به شما کمک می کند تا حساب خود را به طور ارگانیک رشد دهید. تماس با افراد مختلف و برقراری ارتباط با آنها به سایر کاربران نشان می دهد که شما با فالوورهای خود در ارتباط هستید. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام نیز موجب اقزایش تعامل با کاربران می شود.
هنگام ایجاد مفاهیم محتوایی خود، هشتگ هایی ایجاد کنید که با برند شما مرتبط باشد و دنبال کنندگان خود را به استفاده از این هشتگ ها هدایت نمایید. استفاده از این هشتگها توسط فالوورهایتان به شما کمک میکند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. زیرا آنها را قادر میسازد تا وقتی از حسابهای خود پست میکنند، این هشتگها را به حلقههای خود نشان دهند. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام در کنار ایجاد هشتگ های هدفمند می تواند به رشد برندسازی شما کمک کند.
با تبلیغ اکانت اینستاگرام خود از سایر اکانت های رسانه های اجتماعی خود، می توانید فالوورهای خود را هدایت کنید تا اکانت اینستاگرام شما را لایک کنند. به این ترتیب ضمن تبلیغ حساب خود، با جذب افرادی که به صورت ارگانیک با شما در ارتباط هستند، تعداد فالوورهای خود را نیز افزایش خواهید داد. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام موجب ارتقای حساب شما می شود.
خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام ساده ترین فرآیند برای رشد حساب های رسانه های اجتماعی شماست. در این سالها که رسانههای اجتماعی روز به روز محبوبتر میشوند، کاربران میخواهند حسابهای خود را رشد دهند و محبوب شوند. اولین قدم برای رشد حساب، افزایش تعداد فالوورهاست.
داشتن فالوورهای بیشتر کلید ایجاد شهرت آنلاین شماست. حساب شما برای افراد بیشتری قابل مشاهده خواهد بود، بنابراین شما را از رقبا متمایز می کند. با این حال، به دست آوردن محبوبیت در پلتفرم رسانه های اجتماعی آسان نیست، به خصوص اگر یک صفحه رقابتی باشد. برای ساختن یک صفحه قوی با تعداد فالوورهای زیاد، تلاش بسیار و سال ها طول می کشد. همچنین، زمان بسیار مهم است و اگر صفحه ای به پیشرفت ها عادت نکند، ممکن است از آن رد شود. بنابراین، یکی از گزینه های کسانی که به دنبال راهی اقتصادی برای افزایش فالوور هستند، خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام به روز است.
داشتن تعداد معقول فالوور در هر یک از پیج های اینستاگرام ضروری است. فالوورها کیفیت محتوای شما را بر اساس تعداد فالوورهای صفحه شما قضاوت می کنند. مانند هر زمینه دیگری، فالوورها همیشه در انجام اولین اقدام با دنبال کردن پست شما در صورتی که فالوور کم یا بدون فالوور داشته باشد، مردد خواهند بود. این امر توضیح می دهد که چرا خرید فالوور در صورت نیاز به بهبود نام تجاری و فروش آنلاین اهمیت دارد. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
در حالی که رسانههای اجتماعی بستری را برای تبلیغات و خرید محبوبیت فراهم میکنند، همچنین زمان زیادی برای دریافت لایک کافی در هر پست صرف میشود. خدمات خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام به شما یک گزینه فوری برای شروع یا رشد کسب و کارتان می دهد. با تعداد زیادی فالوور، شما تاثیر قوی می گذارید و از مخاطبان هدف خود بازخورد دریافت می کنید.
اعداد و ارقام در دستیابی به سطح اعتبار شما با موفقیت بسیار تأثیر دارند. به همین دلیل مهم است که دنبال کنندگانی ارگانیک به دست آورید که با شما و خدمات شما شبکه خواهند کرد.
اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای افزایش ترافیک آنلاین برای افراد و مشاغل است. وقتی فالوورهای واقعی را از تامین کنندگان قابل اعتماد خریداری می کنید، مخاطبان بالقوه به سمت نمایه شما جذب می شوند. هرچه خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام بیشتری داشته باشید، نرخ تبدیل در صفحه شما بالاتر خواهد بود.
در عصر رقابت مدرن، طرفداران و دوستان شما ممکن است برای محبوبیت شما کافی نباشند. به همین دلیل بسیار مهم است که از روشهای خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام ثابت شده استفاده نمایید تا به شما کمک کند خود را از سایر برندها متمایز کنید. به این ترتیب شما برتری پیدا کرده و نفوذ زیادی در اطراف خود ایجاد می نمایید.
همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی از خلاقیت استقبال می کنند، داستان هایی ارائه می دهند و تجزیه و تحلیل مفیدی ارائه می دهند. در حالی که همه اینها درست است، به دست آوردن فالوور می تواند به طرز دردناکی کند باشد. افراد قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک فرد را فالو کنند یا خیر، در واقع تعداد فالوورها را در نظر می گیرند. ممکن است سالها طول بکشد تا کسی مورد توجه قرار گیرد و طرفداران قابل توجهی پیدا کند. برای جلوگیری از این امر، باید خدمات دنبال کنندگان ارگانیک را از تامین کنندگان واقعی خریداری کنید. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام از یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد که مخاطبان بالقوه بیشتری ایجاد کند، منجر به رشد فروش و در نتیجه افزایش سرنخ می شود.
داشتن لایک و فالوور زیاد به شما کمک می کند حضور خود را در بازار افزایش دهید. مردم تمایل دارند فکر کنند که شما به دلیل کیفیت تان لایک بیشتری دریافت می کنید. به همین ترتیب، اگر برند شما چندین لایک اضافه کرده باشد، تنها تعداد کمی از افراد در مورد برند شما میدانند. بنابراین می توانید با لایک ها روابط بیشتری ایجاد کرده و برند خود را تقویت کنید. خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام واقعی در اینجا ضروری به نظر می رسد.
در این قسمت از مقاله ما به شما نکات ارزشمندی را ارائه می دهیم تا با روش هایی مانند خرید ممبر تلگرام واقعی از کانال تلگرام خود نهایت استفاده را ببرید و آن را به منبع درآمدی قوی تبدیل کنید.
تلگرام صدها کانال دارد و با توجه به وجود این کانالهای بزرگ، دسترسی به مخاطبان مشابه آنها – به خصوص در مراحل ابتدایی – دشوار است. بنابراین، باید از ایجاد کانال در مورد موضوعات کلی خودداری کنید. کلمات کلیدی را جستجو کنید و مراقب باشید که کانال های تلگرامی مشابه را در همان جایگاه جستجو کرده تا فرصتی برای متمایز شدن یا متمایز شدن از رقبا داشته باشید.
این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که صاحبان کانال های تلگرام مرتکب می شوند. لوگوی شما نباید حاوی جزئیات یا اطلاعات زیادی باشد. عکس افراد واقعی و غیره نباید استفاده شوند.
کلمات کلیدی یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که شما را قابل جستجو و کشف توسط کاربران می کند. بنابراین، کلمات کلیدی که برای کانال خود انتخاب می کنید باید مستقیماً منعکس کننده جایگاه شما بوده و تا حد امکان خاص باشند. از استفاده از نام برند خود به عنوان نام کانال خودداری کنید، مگر اینکه کانال تلگرامی را برای برند محبوبی مانند پپسی راه اندازی کنید.
برای اثربخشی کانال تلگرام خود به خرید ممبر تلگرام واقعی و یک استراتژی محتوای مناسب نیاز دارید. اگر می خواهید از تداوم تعامل با مشترکین اطمینان حاصل نمایید، باید هر روز مطالب جدیدی منتشر کنید. هیچ چیز خوبی در مورد پست هایی که ماهی یک بار به اشتراک می گذارید وجود ندارد، تنها چیزی که در این راه به دست می آورید از دست دادن اعضا خواهد بود.
آیا قصد دارید به طور متوسط 15 پست جدید در روز منتشر کنید؟ لطفا بس کنید! به همین دلیل است که هر چه تعداد پست های بیشتری ارسال کنید، صدای کانال شما ضعیف تر می شود. به تجربه کاربری فردی خود فکر کنید، آیا دریافت مدام اعلان ها آزاردهنده نیست؟ به طور خلاصه، همه ما می دانیم که به طور مشابه، کاربران تمایل دارند چنین حساب هایی را بی صدا کنند. کانال بیصدا به معنای تعداد بازدیدهای بسیار کم و درصد کمتر کاربران فعال است.
از کپی و چسباندن مطالب دقیقاً مشابه در کانال های مختلف یا در اینترنت خودداری کنید. حتی اگر قصد دارید محتوای شخصی را پست کنید، باید این کار را با ذکر منبع یا برچسب گذاری آن شخص انجام دهید. وقتی صحبت از اشتراک گذاری محتوا می شود، باید به یاد داشته باشید که فقط محتوای منحصر به فرد ویروسی می شود. به طور خلاصه، تنها پست هایی که خلاقیت یا دانش شما را منعکس می کنند می توانند کانال شما را محبوب کنند. خرید ممبر تلگرام واقعی در اشتراک بیشتر محتواهای شما موثر خواهد بود.
همانطور که خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام در رشد پیج اینستاگرام موثر است خرید ممبر تلگرام واقعی می تواند در ارتقای کسب و کار شما تاثیرگذار باشد.