بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

خواص قهوه

خواص قهوه

طی تحقیقات مجله خبری گاالری شکلات در خصوص خواص قهوه ، متوجه شدیم که قهوه خواص بسیاری دارد.

امروزه قهوه طرفداران بسیاری در سرتا سر دنیا دارد.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که این ماده خواص درمانی بسیاری دارد.

اکنون ما قصد داریم برخی از آن ها را برای شما توضیح دهیم.

 

خواص مفید قهوه:

1- تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر:

قهوه به دلیل داشتن کافئین سیستم عصبی مرکزی را کنترل میکند با عث تقویت حافظه و همچنین جلوگیری از آلزایمر میشود

2- لاغری و کاهش وزن:

قهوه دارای منیزیم و پتاسیم میباشد.

این مواد معدنی باعث تنظیم سطح قند خون میشود و میل شمارا به خوردن شیرینیجات و تنقلات کاهش میدهد.

3- تقویت روحیه و شادی انسان:

قهوه سرشار از آنتی اکسیدان میباشد و همین علت باعث میشود که یک احساس خوب پس از خوردن آن در ما ایجاد شود.

4- پیشگیری از دیابت:

نوشیدن قهوه خطر ابتلا به دیابت را کاهش میدهد و همچنین دانشمندان دریافتند که مصرف حداقل ۳ فنجان قهوه در روز، ۴۲ درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد

5- تاثیر قهوه برای سلامت قلب:

استفاده ی 2 تا 3 فنجان قهوه در روز، خطرات ناشی از بیماری قلبی را از شما دور میکند و سلامت قلب شما را افزایش میدهد

6- پیشگیری از نقرص:

دانشمندان دریافته اند که مصرف طولانی مدت قهوه با کاهش خطر بیماری نقرس در مردان و زنان در ارتباط است

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1869

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران ، سبکی جدید و نوین می باشد که امروزه جای پای خود را در صنعت کابینت سازی محکم کرده و کاربرد های فراوانی دارد. بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوری شیک و مناسب در آشپزخانه می باشد که قابلیت های فراوانی را داراست. در مقالات گذشته ، این قابلیت ها در چارچوب مقالات ” مزایای کابینت ممبران و معایب کابینت ممبران ” بررسی شد.

ممبران دارای تنوع طرح پذیری بالایی بوده و انواع رنگ بندی را شامل می شود. می توانید با مطالعه مقاله ی ” رنگ بندی در کابینت ممبران ” نگاهی دقیق تر به رنگ های زیبای آن داشته باشید و به عمق زیبایی کابینت ممبران پی ببرید.

ممبران دارای مدل های مختلفی می باشد که این خود یکی از نکات مثبت آن است و موجب می شود تا با دست باز به سراغ انتخاب آن برویم. این کابینت دارای سبکی جدید است که امروزه سهم بزرگی از صنعت کابینت را در بر می گیرد.

کابینت ممبران در واقع حاصل کار با روکش وکیوم بر روی جنس های مختلف نظیر ام دی اف است. امروزه ، هنر های دستی گذشته که توسط دست انسان بر روی چوب کار می شد،  به وسیله تکنولوژی و با دستگاه های سی ان سی بر روی چوب پیاده می شود. این کار ها شامل ریزه کاری ها و تراشکاری هایی است که بعضا به دلیل حساسیت و دقت بالا هزینه های بالایی را موجب می شوند.

طرح های قابل توجه و دلنشین ممبران سبب شده تا به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شود و طرفداران خاص خود را داشته باشد. کابینت ممبران این امکان را به ما می دهد تا انواع رنگ و نقش های مختلف را روی آن پیاده کنیم.

یکی از زیباترین رنگ ها برای کار روی ممبران ، رنگ سفید صدفی می باشد. این رنگ مطابق با سبک مدرن می باشد و به راحتی می توان با سایر اسباب منزل هماهنگ شود.

رنگ سفید یخی و سفید صدفی نقشی پر استفاده است که از گذشته در صنعت کابینت سازی به کار گرفته می شود. این رنگ نماد روشنی ، پاکی ، تمیزی و زیبایی می باشد که جدا از این خاصیت ها می تواند به آشپزخانه طراوت بخشد و فضای دلنشینی را پدید آورد.

همچنین رنگ سفید که طیفی وسیع است و رنگ هایی مثل شیری ، استخوانی ، سفید عاجی ، سفید مرمری و . . . را در می گیرد که خنثی بوده و به عنوان پس زمینه ای مناسب برای اکثر رنگ ها استفاده می شود. رنگی که در هر جا و هر مکانی که پای پاکی در میان است رنگ سفید نیز به چشم می خورد.

 

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

البته ، استفاده افراطی از رنگ سفید موجب سردی و کسلی می شود و منزوی کننده خواهد بود و بهتر است به وسیله ترکیب با دیگر طیف های رنگی در طرح های مختلف از این موضوع جلوگیری کرد. یکی از مشکلات اساسی برای برخی افراد ، فضای کوچک آشپزخانه و می باشد که رنگ سفید توانایی بازتاب و انعکاس نور بالایی دارد و به همین علت یکی از بهترین گزینه ها برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه است. ممبران سفید ، محیط را دلباز می کند و برای هر مدل و مساحتی از آشپزخانه مناسب می باشد. کابینت ممبران سفید صدفی حتی برای آشپزخانه های بزرگ نیز می تواند مناسب باشد چرا که این آشپزخانه ها محدودیت رنگی ندارند و هر رنگی که به آن علاقه مندید را می توانید در آن داشته باشید.

بنابر این چه آشپزخانه ای کوچک و نقلی داشته باشید و چه فضای بزرگی در آشپزخانه تان موجود باشد ، ممبران سفید صدفی انتخابی درست و مطمئن است که زیبایی را تقدیمتان می کند.

به تازگی سبک رومی در ساختمان هایی با سبک مدرن و نوساز متداول شده و افراد بسیاری جذب آن شده اند. کابینت ممبران سفید این توانایی را دارد تا یک اشپزخانه با سبکی رومی را در اختیار داشته باشید و از سپری کردن زمان خود در آن لذت ببرید و آشپزی را با حالی خوب تجربه کنید.

یکی دیگر از خاصیت های ممبران سفید صدفی این است که دیگر نیازی به نور دریافتی بسیار از محیط نخواهد بود چرا که آن را به طور مجدد و کامل برخواهد گرداند. حتی اگر از عدم نورگیری آشپزخانه تان رنج می برید نیز می توانید تنها با استفاده از یک لوستر این مشکل را برطرف سازید.

اگرچه تمام این ویژگی های کابینت ممبران به زیبایی منزل شما منجر خواهد شد اما این نکته را نبایست از یاد برد که هارمونی میان اسباب منزل در زیبایی حرف اول را می زند. تا زمانی که ترکیب رنگی اجزای خانه مناسب نباشد نمیتوان انتظار زیادی از آن داشت.

برای مثال ، استفاده از وسایل چوبی و یا مبلمان سفید صدفی در منزل ، سبب خواهد شد تا خانه ای یکدست از نظر رنگی داشته باشید و اسباب منزلتان به یکدیگر بیایند.

گذشته از این مسائل ، یکی از مشکلات رنگ سفید آسیپ پذیری آن در برابر کثیفی و لک می باشد که خوشبختانه به سبب ضد آب بودن کابینت ممبران ، این مشکل بر طرف می باشد و به راحتی می توان آن را پاک نمود.

در آخر یکبار دیگر بایست این را خاطر نشان کرد که رنگ سفید صدفی از پرطرفدارترین رنگ ها در سفارش می باشد و از کاندید های انتخاب بهترین رنگ بوده که جلوه ای زیبا و باشکوهی را با هزینه ای به نسبت پایین تقدیمتان می کند و زیبایی میهمان منزلتان خواهد شد.

 منبع : https://sazadesign.ir/2019/12/03/introducing-white-shell-membrane-cabinet/

قابلیت های پیج بیزینس اینستاگرام

قابلیت های پیج بیزینس اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام موقعیتی برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند از صفحه و پیج اینستاگرامی خود به عنوان بیزینس بهره ببرند و از این جهت اگرشما مایل هستید که از صفحه خود به عنوان کسب و کار و بیزینس استفاده کنید ، براحتی می توانید پروفایل خود را به بیزینسی تغییر دهید. در این مقاله به قابلیت های پیج بیزینس اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

۱٫ یافتن مشتری های جدید :
با تغییر حالت پروفایل به بیزینسی موجب می شود که دکمه contact به پروفایل شما اضافه می شود که در این صورت کاربران و دنبال کننده گان با کلیک بروی آن می توانند راه های تماس با شما را داشته باشند.

 

۲٫ تبلیغات کسب و کار :
یکی دیگر از مزایای پیج بیزینسی اینستاگرام تبلیغات آسان کسب و کار می باشد در این فضا می توانید براحتی تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید و نمونه کار های خود را در قالب پست در این فضا قرار دهید.

 

۳٫ دیده شدن نظرات مثبت ومنفی کاربران :
اگر شما کالا ها یا نمونه کار های خود را بطور پست داخل پیج بیزینسی خود قرار می دهید مطمئنا واکنش های مختلف کار بران و مشتریان خود را نسبت به کیفیت کار خود می بینید ، این امری مثبت در آنالیز نوع و کیفیت کار شما می باشد و باعث می شود اطلاعات دقیقی درباره کاربرانتان به دست آورید.

 

۴٫ قابلیت افزودن شماره تماس :
یکی دیگر از قابلیت های پیج بیزینسی قرار دادن راه های تماس مشتری با شما می باشد شما می توانید از این راهکار برای ارتباط گرفتن با مشتریان خود استفاده نمایید. با قراردادن یک دکمه تماس در صفحه خود می توانید آدرس ، ایمیل و شماره تلفن کسب و کارتان را درج کرده و منتظر تماس مخاطبانتان باشید.

 

برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک نمایید.

 

۵٫ پیشرفت در دیدن شدن کسب و کار :
چون امروزه بیشتر وقت مردم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می گذرد یکی از گزینه های بیشتر دیده شدن کسب وکار شما دیده شدن در این فضا می باشد و برای موفقیت کسب وکار در دنیای امروزی با ید حتما از سایر رقبا در این امر قوی تر تلاش کنید و برای دیده شدن کسب و کار تان در این فضا باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

 

البته تبدیل پیج به صفحه تجاری سبب یک سری محدودیت هایی نیز می شود. یکی از این موارد حالت Private می باشد. صفحه تجاری امکان خصوصی شدن ندارند. همچنین صفحه تجاری تنها می تواند به یک صفحه فیسبوک متصل شود. بنابراین اگر صفحه شما چندین شاخه مجزا دارد که دارای صفحات مختلف فیسبوک می باشد ، فقدان این قابلیت را احساس خواهید کرد.

منبع : https://zefa.ir/instagram-business-page-capabilities/

آموزش بازار یابی در تلگرام

آموزش بازار یابی در تلگرام

یکی از نرم افزار های پرکاربرد در بین جوامع امروزی تلگرام است شما می توانید با فراهم کردن کانال تلگرامی مختص کسب و کار خود یک بستر دیگر به فروش محصولات خود یا خدمات خود ارائه کنید ازاین رو برای بدست آوردن جایگاه مناسب و فروش قابل قبول از کانال تلگرامی تان باید تکنیک ها و روش های خاصی برای بازار یابی در فضای کانال تلگرامی فرا گیرید در این مقاله به بررسی و آموزش بازار یابی در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

۱٫ تبلیغات :
یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین راه برای رونق کسب و کار تلگرامی خود استفاده از تبلیغات در فضا و کانال های تلگرامی می باشد برای بکارگیری این روش از کانال های تلگرامی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری دارند و با تبلیغات کانال تلگرامی شما مخاطبان بیشتری به کانال تان اضافه شوند.

 

۲٫ آدرس گذاری کانال تلگرام در زیر تمام پست ها :
از آدرس و لینک کانال تلگرامی خود در زیر تمام پست هایتان استفاده کنید زیرا با فوروارد کردن پست های تان در گروه های دیگر آدرسی از کانال تلگرامی شما وجود داشته باشد تا کسانی که مایل پیوستن به کانال تلگرامی شما هستند از آن لینک به کانال تلگرامی شما منتقل شوند.

 

۳٫ طراحی لوگو مختص خود :
حتما برای کانال تلگرامی خود لوگویی طراحی کنید طراحی لوگو یکی از امتیاز های مثبت برای برند شما می باشد برای این امر سلیقه خود را به خرج دهید و سعی کنید لوگوی مختص خود را برای کانال تلگرامی خود ارائه دهید.

 

۴٫ گذاشتن پست های با کیفیت :
پست گذاری هایی که داخل کانال تلگرامی خود انجام می دهید سعی کنید مطالب با کیفیتی باشد و برای مخاطبان خود جذاب ، گذاشتن تعداد کثیری پست بی کیفیت تاثیری گذاری کمتری نسبت به جذب مخاطب و خریداران شما دارد اگر تعداد پست های شما در روز به ۶ عدد برسد ، و همچنین محتوا و پست های جذابی برای مخاطبان باشد تاثیر مثبتی در امر مدیریت کانال تلگرامی شما دارد.

 

۵٫ ساخت گیف و عکس های متحرک :
اگر قادر به ساختن گیف یا عکس های متحرک استفاده ازمحصولاتتان هستید این امر را انجام دهید این امر یکی دیگر از نکات مثبت در جهت بازار یابی شما در کانال تلگرامی می باشد.

 

آموزش بازار یابی در تلگرام

 

۶٫ افزایش ادمین های کانال تلگرامی :
ادمین های کانال تلگرامی خود را افزایش دهید این امر هم در جهت دیده شدن کانال تلگرامی شما تاثیر گذار می باشد هم موجب می شود پست های کانال تلگرامی شما با کیفیت بیشتری ایجاد شود.

 

۷٫ ارسال اس ام اس تبلیغاتی :

ابتدا مخاطبان خود را هدف گذاری کنید سپس با ارسال اس ام اس تبلیغاتی با متنی کوتاه همراه با لینک کانال تلگرامی خود به مشترکین اپراتورهای مختلف ارسال کنید.

 

۸٫ استفاده از نرم افزار های تبلیغاتی :
نرم افزار های فراوانی وجود دارند که می توانند برای کانال تلگرامی شما اعضای واقعی جذب کنند این امر موجب افزایش ممبر های کانال تلگرامی شما می شود که در بخش بازار یابی کانال تلگرامی شما تاثیر بسزایی دارد.

 

۹٫ گذاشتن لینک کانال در گروه های مختلف :
تا جایی که می توانید لینک کانال تلگرامی خود در بین افراد مختلف پخش کنید در گروه های مختلفی که هستید لینک کانال تلگرامی خود را قرار دهید و از دوستان خود هم در این امر بخواهید که لینک کانال تلگرامی تان را در گروه های مختلفی که هستند قرار بدهند.

 

۱۰٫ ایجاد فروشگاه تلگرامی :
شما بغیر از یک کانال تلگرامی معرفی می توانید یه کانال تلگرام فروشگاهی داشته باشید حال می توانید با ساخت ربات های فروشگاهی تلگرامی یک فروشگاه مجازی مجزا برای خود ایجاد کنید از طریق این سامانه شما قادر خواهید بود که سفارشات و محل ارسال سفارش و مشخصات مشتری های خود را در آن ایجاد کنید با این کار به ۱ الی ۲ نفر نیروی نظارتی نیاز دارید که سفارش ها را پیگیری کنند.

 


 

برای خرید ممبر تلگرام کلیک نمایید.

 منبع : https://zefa.ir/telegram-marketing-training/

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟

حتما فروشگاه های بزرگ و تم داخلی و یا حتی محصولات مختص برند آن ها را مشاهده کرده اید و خوراکی هایی بوده اند که شما فقط با رنگ آن ها انس گرفته اید و چنانچه به مغازه ای میروید از فروشنده میخواهید که چنین جنسی را با این رنگ و مشخصات به شما دهد .

 

آری این همان روانشناسی ای است که برند بر ذهن شما بر جای گذاشته ، به طوری که شما فقط با استفاده از رنگ آن را میشناسید ؛ در واقع رنگ آن را لایق محصول دانسته و میپذیرید . به طور مثال شکلات هوبی یا هابی که سالهاست مردم آن را با رنگ بنفش میشناسند.

 

رنگ ها به دلایل زیبایی ظاهری و چشم نوازی فوق العاده ، نقش بسیار مهمی در جلوه ظاهری دارند و طراحان به دلیل تاثیر روانی بالای آن در بازاریابی و فروش ، از هر رنگ در جای درست استفاده می کنند و بوسیله آن پیامی را به بیننده منتقل می کنند. 

 

روانشناسی رنگ ها همواره از جالب ترین بحث های بازاریابی بوده است. انتخاب رنگ موضوعی بحث برانگیز و پیچیده می باشد که تاثیر بالای آن در دراز مدت اهمیت آن را افزایش می دهد. در واقع واکنش مصرف کننده به رنگ و برند مهمتر از خود رنگ است لذا اکثر بررسی های انجام شده بر روی مخاطبان کسب و کار انجام می شود.

 

رنگ برند نشانگر خصوصیت آن و شرکت ارائه دهنده آن است ؛ فرضا یک شرکت مواد شوینده معمولا از رنگ های آبی روشن و سفید استفاده میکند و یک شرکت شکلات سازی از رنگ های گرم بهره میگیرد ، بنابراین این موضوع در طراحی سایت یا محتوای آن نیز صدق میکند.

 

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟ ؛  ویژگی رنگ های مختلف 

 

رنگ زرد : صمیمیت، شفافیت، عزت نفس و اعتماد به نفس، خوش بینی و گرمی و همچنین مثبت اندیشی است و باعث انتقال حس خوشحالی به بازدید کننده می شود.

 

رنگ قرمز : حس سرزندگی و قدرت و انرژی است

 

رنگ نارنجی : شاد، خلاقیت، سرگرمی، دوستانه، لذت و با اعتماد بنفس از جمله ویژگی های بارز این رنگ است

 

رنگ آبی : صداقت، منطق، قدرت، اطمینان، قابل اعتماد و مناسب ارتباطات است

 

رنگ سبز : صلح طلبی، احساس خوب آرامش، قدرت، سلامتی، رشد و تعادل

 

رنگ بنفش : دانا، خلاق، با تخیل بالا

 

رنگ خاکستری : آرامش، تعادل، بی طرف

 

محققان طی یک تحقیق دریافتند که ۹۰ درصد نظرات و قضاوتهایی که در خصوص یک محصول شکل میگیرد ، بر اساس طیف رنگ آن است . پس تمام تلاش ما در این مقاله این بود که شما را ابتدا با رنگ ها آشنا نموده و سپس راهنمایی های لازم برای انتخاب تم یا رنگ محصول در فروشگاه اینترنتی خود یا سایت مربوط به محصولتان را بیاموزیم .

منبع : https://zefa.ir/what-effect-does-brand-color-have-on-increasing-sales/