بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

طراحی سایت فروشگاهی

ممبر فیک تلگرام رایگان

ممبر فیک تلگرام رایگان در تلگرام و پیامرسان های دیگر یوزر یا کاربرانی واقعی و فیک وجود دارند

در تلگرام ممبر فیک وجود دارد که شما می توانید به راحتی برای کانال خود انجام دهید

ممبر فیک تلگرام رایگان برای هر کانالی می توانید انجام دهید

ممبر فیک برای گروه هم می توان انجام داد؟

ممبر فیک رایگان را شما می توانید هم برای کانال هم برای گروه انجام دهید

اما برای لینک های عمومی

چه اپلیکیشن هایی ممبر فیک تلگرام می زنند؟

اپلیکیشن هایی مانند عضو در عضو یا ممبرز گرام این کار را برای شما می توانند انجام دهید

شما این اپلیکیشن ها را نصب می کنید و حالا باید سکه جمع کنید

1 – ابتدا بر روی اینجا کلیک کنید و برنامه عضو در عضو را دانلود کنید

نکته : اگر شما با شماره خودتان وارد اپلیکیشن شوید اکانت شما پر از کانال و گروه می شود

به همین دلیل ما باید با اکانت مجازی وارد تلگرام بشویم تا اکانت مجازی پر از کانال و گروه شود

و در اخر ان را دیلیت اکانت می کنیم

چگونه شماره مجازی بگیریم؟

اموزش ساخت شماره مجازی به صورت رایگان را در مقاله قبل

اموزش داده شده است شما می توانید از ان اموزش برای ساخت

شماره مجازی استفاده کنید

اینجا کلیک کنید و اموزش را ببینید

شما می توانید با این اموزش اکانت مجازی بگیرید و ممبر فیک درست

کنید و به فروش برسونید

شما می توانید این ممبر و بازدید فیک را برای کانال خود استفاده کنید

و یا حتی ان را به فروش برسانید

با هر اکانت مجازی چند ممبر می توان زد؟

بستگی به برنامه ای که استفاده می کنید دارد

شاید یک برنامه به شما هدیه زیاد دهد و راحت تر به شما

خدمات بدهد و یک برنامه کمتر به شما خدمات بدهد

عوامیل زیادی در جمع اوری سکه شما ارتباط دارد

منبع : https://memberpars.com/fakefree/

خرید ممبر ادد اجباری کانال و گروه

خرید ممبر ادد اجباری کانال و گروه

خرید ممبر ادد اجباری برای انواع کانال و گروه های تلگرامی می توان انجام داد

در تلگرام و اینستاگرام انواع ممبر گیری ها موجود می باشد از ممبر گیری به صورت اختیاری

تا ممبر گیری به صورن ادد اجباری اما ممبر گیری اختیاری به چند صورت موجود می باشد

و ممبر گیری ادد اجباری هم به چندین صورت وجود دارد

ممبر ادد اجباری چگونه است؟

ممبر گیری به صورت ادد اجباری کاربران ایرانی و واقعی را وارد کانال شما می کند به این

صورت که کاربرانی که به طور مثال موبوگرام را نصب کرده اند به صورت خودکار وارد کانال

یا گروه شما می شود اما در همین ممبر گیری اد اجباری ممبر گیری های متفاوتی وجود

دارد که در این مقاله برای شما توضیح می دهیم

ممبر ادد اجباری ساده { با صدا و بی صدا }

کاربران در ممبر گیری اد اجباری ساده خودکار در کانال شما ادد می شوند اما ممبر گیری

اجباری به صورت ساده دو نوع الگو با صدا و بی صدا دارد

در ممبر اجباری با صدا هر پیامی در کانال بگذارید کاربر بر روی اعلان موبایل ان می اید

اما در ممبر اجباری بی صدا هنگامی که شما پیامی را در کانال می گذارید کاربر متوجه

گذاشتن ان نمی شوند و فقط در صورتی کانال شما را می بینند که لیست کانال های

خود را چک بکنند

ممبر ادد اجباری هیدن

ممبر گیری به صورت هیدن یکی از انواع ممبر گیری ها به صورت ادد اجباری است

که طرفدار بالایی هم دارد این نوع ممبر گیری به ممبر گیری مخفی یا ممبر گیری فیک

هم شناخنه شده است زیرا ویو بسیار پایین و کیفیتی ندارد و سایت ها و کانال ها به

عنوان ممبر فیک ان را به فروش می رسانند و این نوع ممبر گیری فقط برای کانال قابل انجام

است

ممبر ادد اجباری گلد { تازه نفس }

ممبر گلد به ممبر گیری می گویند که به صورت ادد اجباری وارد کانال شما می شوند

اما کیفیت ان بالا تر نسبت به ادد اجباری ساده می باشد ممبر گلد به ممبر گیری کیفیت

بالا اما به صورت ادد اجباری می گویند ممبر ادد گلد با پنل های تازه نفس انجام می شود

ممبر گلد همان ممبر ادد اجباری است اما کاربران ان کاربرانی هستند که کمتر وارد کانال ها

و گروه ها می شوند پس کیفیت ان بالا تر از ممبر ادد اجباری می باشد

جهت خرید می توانید اینجا کلیک کنید و ان را خریداری بکنید

ممبر ادد قفلی

ممبر ادد قفلی به این صورت است که کاربران به صورت ادد اجباری وارد کانال شما می شوند

اما تفاوت ان در این است که کاربر اگر لفت بدهد دوباره خودکار پیوستن می خورند و نمی توانند

لفت بدهند در صورتی می توانند لفت بدهند که تلگرام غیر رسمی را پاک بکنند

جهت خرید ممبر گیری به صورت ادد قفلی هم می توانید اینجا کلیک کنید و ان را خریداری بکنید

 منبع : https://memberpars.com/real-2/

روانشناسی رنگ ها در طراحی وبسایت

روانشناسی رنگ ها در طراحی وبسایت

اگر در حال راه اندازی یک وبسایت جدید باشید و یا بخواهید وبسایت قدیمی خود را بازسازی نمایی ؛ در هر دو صورت انتاخب تم و رنگبندی مناسب کاری مهم و ضروری بوده و حاوی حس و پیامی است که بصورت غیر مستقیم به کاربران خود القا می نمایید. اگر انتخاب رنگبندی سایت شما از نظر روانی حس مناسبی را القا نکند یا از نظر زیبایی چشمگیر نباشد ، ممکن است بازدید کنندگان دیگر کاری به محتوای شما نداشته باشند و وبسایت را ترک نمایند. بررسی ها نشان می دهد که کاربران به سمت سایت های زیباتر رغبت بیشتری نشان می دهند.

قاعدتا مستحضرید که یک وبسایت معمولا از ترکیب دو یا چند رنگ به عنوان تم اصلی بهره می برد ، بنابراین باید در انتخاب این رنگ ها و تناسب آن ها در کنار یکدیگر حسابی دقت نمود و سایر المان ها را جوری در نظر گرفت که تم کلی سایت زیبا بوده و از یک قاعده کلی پیروی کند.

در مقاله قبلی تحت عنوان ” اصول استفاده از رنگها در طراحی وبسایت ” با اصول استفاده از رنگ ها تا حدودی آشنا شدید. در ادامه همراه ما باشید.

 

رنگ های جذاب از نگاه روان شناسان

در انتخاب رنگبندی یک سایت اینطور نیست که هر رنگی از نظر شما جذاب یا زیباست را انتخاب نمایید. این رنگ ها هستند که می توانند برند و نام تجاری شما و وبسایت شما را تقویت کنند و کاربران را به استفاده از آن ترغیب نمایند. انتخاب رنگبندی یک سایت کار ساده ای نیست و در آن باید تلفیقی از هنر و علم را در نظر گرفت ، علمی که اصول و قواعد انتخاب رنگ را تعیین کند و هنری که زیبایی و هارمونی آن را تضمین نماید.

رنگی که انتخاب می نمایید باید متناسب با کارکرد وبسایت شما باشد و با توجه به کارکرد یک وبسایت انتخاب شود. هر رنگ حس و ویژگی عاطفی خاصی را در کاربران القا می کند و باید انتخاب رنگبندی وبسایت با توجه به همین موضوع انتخاب شده و با توجه به همین اصول علمی به کارگیری گردد. در ادامه شما را به طور کلی با تاثیر عاطفی رنگ های مهم آشنا می نماییم.

 

تاثیر عاطفی رنگ ها بر روی کاربران وبسایت

رنگ زرد : رنگ رنگی سرزنده و شاداب است و معمولا برای جلب توجه از آن استفاده می شود. از این رنگ برای بک گراند صفحات استفاده نمی کنند چرا که به شدت خسته کننده بوده و چشم کاربران را می آزارد

رنگ قرمز : رنگی با انرژی بالاست ، افزایش دهنده ضربان قلب بوده و حس فوریت و اضطرار را به کاربر القا می نماید. معمولا در حراج های کلی از رنگ قرمز استفده می شود.

رنگ آبی : این رنگ احساس صداقت و امنیت بالایی ایجاد می کند ، آبی نوعی آرامش به همراه صداقت را به کاربران القا می نماید. برای همین است که از این رنگ در سایت های تجاری و بانک ها استفاده زیادی  می کنند.

رنگ سبز : رنگ سبز رنگ القا دهنده حس تمکن مالی و ثروت است. همراهی با ثروتمندان ، سبز راحت ترین رنگ برای چشم انسان است ، برای همین برای دگمه های خرید و تم فروشگاه ها ، علی الخصوص بخش فروش از آن استفاده می کنند.

رنگ صورتی : این رنگ بسیار رمانتیک است و زنانه ترین رنگی است که می توان در نظر گرفت. ورتی القا کننده لطافت به همراه پاکیزگی است. برای همین معمولا وبسایت های بانوان یا محصولات آرایشی و بهداشتی به سراغ صورتی می روند.

رنگ بنفش : این رنگ برای تسکین دادن و آرام کردن به کار می رود. حس آرامشی که رنگ بنفش القا می کند بی نظیر است. این رنگ آرامش همراه با شادی را به ارمغان می آورد و در مدت زمان حس اعتماد ایجاد می نماید.

رنگ سورمه ای: از این رنگ برای ایجاد حس اعتبار و ارزش استفاده می نمایند. سورمه ای همیشه رنگ افراد متشخص و با کلاس بوده است و همواره حس استحکام ، قدرت و توانایی را القا می نماید.

 

روانشناسی رنگ ها در طراحی وبسایت

رنگ ها را ساده نگیرید. رنگ ها می توانند نویدگر یک ایده خاص باشند ، پیام خاصی را برسانند ، احساسات را دستخوش تغییر نمایند و حسی خاص را به کاربران القا کنند. رنگ های روشن و پر زرق و برق حس شادمانی و انرژی مثبت القا می نمایند و در مقابل آن ها رنگ های تیره و مرده همیشه احساسی دلگیر القا می کنند.

در روانشناسی انتخاب رنگ ؛ تاکید می شود که رنگ های گرم حس خوش بینی ، شور و هیجان و خلاقیت را به کاربران القا می نمایند. در عوض آن رنگ های خنک نماد صلح و آرامشند ، ایجاد سازگاری می نمایند به همین منظور است که شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها زیاد به سرغ رنگ های خنک و سرد می روند.

فراموش نشود که علاوه بر القای احساسات ، هر رنگ می تواند یک پیام جهانی داشته باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز آتشین در جهان نماد اعلام خطر و هشدار است. باید اشاره کنیم که در طراحی وبسایت ما با یک رنگ کار نداریم و معمولا بین دو الی پنج رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. اینجاست که کار دارای پیچیدگی های خاص خود می شود و باید از صاحب نظران و کارشناسان این حوزه مشورت گرفت. تا نتیجه کار معقول بوده و ما را دچار مشکل نکند.

 منبع : https://adspersian.ir/psychology-of-colors-in-website-design/

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام

 

امروزه اینستاگرام به یکی از بستر های مهم و محبوب کسب و کار های اینترنتی تبدیل شده که مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص داده است. از این رو پیج های مختلف می کوشند تا با جذب کاربران تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهند. با بررسی لیست دنبال کننده های بعضی از صفحات اینستاگرامی به فالوور های غیرواقعی بر میخوریم.

راهکار های مختلفی برای کسب فالوور در اینستاگرام وجود دارد . یکی از این روش ها استفاده از فالوور های جعلی می باشند. اگرچه این دنبال کننده ها تعاملی با پیج ندارند اما سبب تاثیراتی بر روی مخاطب می شوند. خرید فالوور فیک یک روش مفید برای جلب توجه کاربران می باشد. کاربر در ابتدای ورود به یک صفحه ، تعداد فالورر ها به چشمش می آید و پس از آن سراغ پست های پیج می رود.

تفاوت اصلی میان فالوور فیک و واقعی در میزان فعالیت و تعامل آن ها با پیج می باشد. فالوور های فیک هیچگاه پست های شما را لایک نمی کنند یا برای شما کامنت نمی گذارند. لذا تعداد بالای فالوور ها حس خوبی برای کاربر ایجاد می کند و این حس به همراه کیفیت بالای پست ها نتیجه مثبتی را برای صفحه شما به ارمغان می آورد.

 

برای خرید فالوور فیک کلیک کنید

 

فالوور ها نقش رقابتی نیز در پیج ها ایفا می کنند. اگر دو پیج در یک حوزه فعالیت داشته باشند ، مشتری با بررسی این دو پیج به سمت محصولی می رود که افراد بیشتری از آن استفاده کرده اند. البته شما پس از استفاده از فالوور های فیک در صفحه خود نیازمند بهره مندی از لایک فیک نیس می باشید تا حس اعتماد کاربران دنبال کننده پیج شما از بین نرود.

نکته بسیار مهم در این زمینه ، توجه به الگوریتم های اینستاگرام می باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام دائماً در حال بررسی صفحات هستند و اگر یک صفحه فالوورهای فعالی نداشته باشد و تعداد آن‌ها زیاد باشد، آن صفحه را بلاک یا حذف می‌کند. حال اگر آن صفحات تعدادی فالوور فعال داشته باشد و سایر فالوورها فیک باشند، آن صفحه با حذف شدن باید دوباره فعالیت خود را آغاز کند و فالوورهای واقعی خود را هم از دست می‌دهد! مثلاً اگر صفحه‌ای ۵K فالوور فعال داشته باشد اما ۵۰۰K فالوور فیک داشته باشد، احتمال آنکه اینستاگرام صفحه را حذف کند، زیاد است.

 منبع : https://sevengram.ir/instagram-fake-follower/

معماری داخلی طراحی داخلی دکوراسیون داخلی

معماری داخلی طراحی داخلی دکوراسیون داخلی

معماری داخلی

پیش از تعریف و تشریح این سه مقوله آموزشی یعنی معماری داخلی، طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، ابتدا لازم می دانم بحث را از توصیف واژه فضا آغاز کنم، آن هم به این سبب که اصولا هر حرکت و هنری برای شکلگیری و حتی پیش از آن، نیاز به درکی از مفهوم فضا دارد چه این فضا انتزاعی باشد و چه عینی و ملموس.

 

فضا بنا به تعبیر دکارتی به طور کلی گستره ایست بی انتها و نا محدود، اما هنگامی که به این اصطلاح، صفت یا اضافه ای الحاق می کنیم، در اصل این گستره لایتناهی را با عناصری محدود کرده و قیدی بر آن وارد می کنیم که گویای منظور خاصی باشد، یا به تعبیر ارسطو که فضا را همچون ظرفی- منظور فیزیک ظرف نیست- تعبیر کرده که با مظروفی که آن ظرف را پر می کندبدان معنایی خاص می بخشیم. به عنوان مثال، هنگامی که از فضای موسیقیایی یاد می کنیم در اصل نت های مختلفی را مد نظر داریم که در کنار یکدیگر ملودی را تشکیل داده اند و ما این گستره بی انتهای فضا را با عناصر خاص موسیقیایی قوم میبخشیم، و یا در هنر نقاشی از طریق خطوط و رنگ های مختلف به عنوان عناصر محدود کننده، فضای نقاشی را تعریف می کنیم.

 

اما در میان همه هنرها، معماری به شکل ملموس تری به مقوله فضا مرتبط است. همانطور که در موجزترین تعریفی که از معماری سراغ داریم، این هنر را هنر سازماندهی فضا می دانند اما حتی اگر از تعریف هم بگذریم می توان به راحتی به درک این نکته رسید که فضای معماری از این جهت فضایی ملموستر از دیگر هنر هاست که فضای مورد بحث در آن، برخلاف مثلا فضای موسیقیایی که فضایی کاملا انتزاعی است، بیشتر همچون مجسمه سازی و پیکره تراشی که به سه بعد یعنی طول و عرض و ارتفاع می پردازد، با فضایی عینی سر و کار دارد. اما فضای معماری یک فضای سه بعدی صرف هم نیست، و این همان نکته ای است که بسیاری از آن غافلند. بعد چهارم فضای معماری دقیا همان محور مورد بحث ما در تعریف رشته های مرتبط با آن است، و برای ما توصیف این بعد از اصطلاح داخل استفاده میکنیم. در هنر معماری و هنر های وابسته به آن که آنها را در قالب ترکیباتی همچوم معماری داخلی، طراحی داخلی و دکوراسیون داخای می شناسیم، این بعد چهارم نقش بسیار بنیادی ایفا می کند. در اثبات این مدعا همین بس که صفت بکار رفته در هر سه ترکیب، داخلی است و این بدان معناست که در هر سه رشته به بعدی از ابعاد چهارگانه در معماری می پردازیم که ما از این بعد چهارم تحت عنوان کلی فضای داخلی یاد می کنیم.

معماری داخلی

معماری داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی است. این رشته از طرفی همانند معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر سازنده آن سر و کار دارد و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می کند.

بسته به کاربری تعریف شده و یا خواسته شده بنا، تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیل اتاق کار، اتاق خواب، هال، پذیرایی، آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی، یا اتاق مدیر، اتاق انتظار، سالن کنفرانس و … در کاربری اداری، به همین ترتیب کاربری های تجاری، خدماتی، نمایشگاهی و موارد مشابهی که غالبا تفکیک زیر فضاهایشان با استفاده از مولفه کف و سقف و دیوار ها صورت می پذیرد، در حوزه عمل رشته معماری داخلی است. حتی نوسازی ساختمان های نسبتا قدیمی هم بر عهده این رشته قرار می گیرد.

 

اگر بخواهیم به گونه ای دیگر رشته معماری داخلی را از دو رشته دیگر تمیز دهیم، می توانیم بگوییم این رشته به طور نسبی بیشتر مرهون دانش معماری است تا هنر معماری و اگر بخواهیم با تعریف مادر این رشته را از آن دو دیگر تفکیک کنیم می گوییم که معماری داخلی فضای داخل معماری را از طریق کاملا فیزیکی از قبیل کف، سقف و دیوار ها- سازماندهی میکند، و پر معلوم است که این مرحله از سازماندهی فضا گام اول به شمار می آید و گامهای بعدی آن همانطور که خواهیم دید به ترتیب با طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی برداشته خواهد شد.

طراحی داخلی

 

طراحی داخلی فرآیندی جهت شکل بخشیدن به فضای داخلی از طریق دستکاری حجم های موجود و یا حتی بدون دستکاری در حجم ها و صرفا جهت بهبود عملکرد فضا است. در یک جمله، طراحی داخلی هنر و دانش درک رفتار اسنانهاست جهت ایجاد فضاهای کاربردی با حداکثر بازدهی در داخل ساختمانهایی که معماران طراحی کرده اند. شاید بتوان گفت طراحی داخلی داخلی کاربردی ترین هنری است که بشر به خود شناخته، چرا که وظیفه طراح داخلی، برخلاف نقاش، خلق یک اثر هنری نیست که صرفا از منظر زیبایی شناسی قابل نقد باشد، همچنین بر خلاف صنعت کار و یا حتی مخترع، ساخت محصولی که فقط عملکرد و کارایی آن مد نظر باشد، نیز نبوده، بلکه دشوارتر و ظریفتر از آنهاست. باید در عین حال که نقش هر دو ایفا می کند، هیچکدام از آنها هم نباشد شاید این تعبیر به مضمون مورد بحث نزدیکتر باشدکه طراحی داخلی با استفاده از عناصر و مولفه های مختلف معماری، کار آمد ترین فضای ممکن را به زیباترین و دلپذیرترین شکل ممکن، می افزایند، فرآیندی که از معماری آغاز و به دکوراسیون داخلی ختم می شود. طراحی داخلی علاوه بر آشنایی کامل با رشته مادر جهت خلق طرحی منطبق با نیاز رفتاری و عملکردی محیط و کاربران آن، نیازمند احاطه کامل بر روانشناسی محیط است.او علاوه بر تسلط بر فنون طراحی، بدون تسلط کامل به دانش هایی از قبیل ارگونوکی، نور پردازی، رنگشناسی و مصالح شناسی هرگز نمی تواند در کار خود فردی موفق باشد.

دکوراسیون داخلی

 

همانطور که با کمی تامل از نامش مشخص می شود، دکوراسیون داخلی با عناصری سر و کار دارد که بیشتر جنبه تزئینی دارند به نحوی که نقش تزئینی آنها از نقش عملکردیشان بیشتر است. به طور کلی، هرگونه حرکتی در جهت زیباتر جلوه دادن فضای داخلی از طریق چیدمان وسایل، مبلمان و عناصر تزئینی با در نظر گرفتن نقش و کارکردشان، مرتبط با رشته دکوراسیون داخلی است. به این ترتیب، می توان گفت عناصری چون فرش، مبل های راحتی، پرده ها، میز و صندلی، آباژور، تخت خواب، قاب عکسها، تابلو های نقاشی و ترکیب بندی اینها باهم، چه از لحاظ رنگ و بافت و چه از لحاظ فرم و عملکرد بر عهده دکوراتور داخلی است. ناگفته نماند خود این، نیازمند احاطه کامل بر مقولات رنگ شناسی، بافت شناسی، فرم شناسی و مانند اینهاست. مثلا در مبحث رنگ شناسی، اینکه هر رنگی چه به صورت مستقل و یا در حالت همنشینی با سایر رنگ ها، در چه فضاهایی چه تاثیرات روانشناختی می تواند داشته باشد، نیازمند تحصیل و کسب شناختی کامل و همه جانبه است. دکوراتور باید تا حدودی آشنا به طراحی داخلی و نیز معماری داخلی باشد زیرا همانطور که گفته شد این سه رشته هر چند تخصص های خودشان را میطلبند، لیکن تا حدودی وجوه اشتراک خود را هم دارند، چرا که حداقل اشتراک این سه، بحث پیرامون فضای داخلی و یا همان بعد چهارم است.

رنگ

 

وقتی سخن از رنگ سخن به میان می آیند همه ما تصوراتی از آن خواهیم داشت و بلا فاصله رنگ یا رنگ هایی در نظرمان جلوه گر می شود. مثل قرمز زرد آبی سبز و اشیاء و شکل ها به طور کلی دارای رنگ هستند و نور به عنوان مهم ترین عامل در تشخیص و دیدن رنگ، همواره مورد توجه بوده است.

زندگی سرشار از رنگ و جلوه های رنگ است. اهمیت و نقش رنگ در زندگی، مفاهیم مختلف و متنوعی از آن را در ذهن ما زنده می کند. در این صورت ارائه یک تعریف مشخص و تعبیر مختصر نه تنها مفهوم جامع و گسترده رنگ را در برنخواهد گرفت، بلکه برای درک ابعاد وسیع آن گمراه کننده نیز خواهد بود. رنگ در همه ابعاد وسیع آن گمراه کننده نیز خواهد بود. رنگ در همه ابعاد زندگی جاریست و بنابراین مفهوم آن به همان گستردگی مفهوم زندگی است یا به قول ایتن رنگ خود زندگی است.

رنگ های اصلی

 

منظور از رنگ های اصلی یا درجه اول رنگ هایی است که معمولا از ترکیب هیچکدام از رنگ های دیگر حاصل نمیشوند، بلکه سایر رنگ ها از ترکیب آنها با یکدیگر به وجود می آیند. رنگ های اصلی زرد، قرمز و آبی در صورتی که در خالص ترین حالت خود باشند.

منبع : https://sazadesign.ir/2020/06/28/interior-architecture-interior-design-interior-decoration/