بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

بادبادک

روزمرگی های یک بادبادک تنها

نقد و بررسی کراکر Lazzaroni با طعم پیتزا

نقد و بررسی کراکر Lazzaroni با طعم پیتزا

در این مقاله با تحلیل و بررسی محصول کراکر لازارونی در گالری شکلات همراه  شما هستیم.

کمپانی لازارونی در سال ۱۸۸۸ در کشور ایتالیا تاسیس شد و به دلیل  تولید انواع شیرینی و بیسکویت های لذیذ و خوشمزه به سرعت در میان مردم شهرت یافت.

کراکر با طعم پیتزا لازارونی محصول مورد بررسی ماست. کراکر در واقع نوعی بیسکوئیت ترد و شکننده است با این تفاوت که در مراحل تولید آن برای بهبود کیفیت بافت و طعم از تخمیر استفاه میشود کراکر برای اولین بار در سال ۱۸۰۱ در ملیتون ماساچوست توسط یک نانوا که به دنبال نوعی نان باریک و ماندگار بود پخته شد.

همینطور که دربالا هم ذکر شد برند لازارونی برندی معتبر و متخصص در زمینه ی تولید انواع شیرینی و بیسکوئیت به صورت صنعتی است.

کراکر لازارونی در بسته هایی به رنگ قرمز و سفید و وزنی معادل ۲۰۰ گرم عرضه میشود که حجم قابل قبولی هست.

بر روی بسته بندی، برند لازارونی و طعم کراکر به زبان ایتالیایی نوشته شده. علاوه بر این، علامت اختصاصی محصولات فاقد گلوتن بالای بسته بندی قرار گرفته و در قسمت میانی و پایینی هم عبارت gluten free  به زبان های ایتالیایی و انگلیسی نوشته شده که این نشان دهنده ی بدون گلوتن بودن محصول مورد نظر بوده که مناسب برای مصرف افراد مبتلا به بیماری سلیاک هم هست.

برای توضیح بیشتر باید گفت گلوتن پروتئینی است که در گندم، جو و چاودار یافت می‌شود. این ماده باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فراورده نهایی می‌گردد.
بین ۰٫۷ تا ۱ درصد مردم جهان بعلت ابتلا به بیماری سلیاک به گلوتن حساسیت دارند. بیماری سلیاک عبارت از نوعی واکنش ایمنی غیرطبیعی به گلیادین نسبتاً هضم شده می‌باشد. این بیماری به میزان شدت‌های مختلفی در تمام مصرف‌کنندگان گندم در جهان رخ می‌دهد. مصرف و استنشاق گلوتن نیز موجب برخی واکنش‌های آلرژیک و آسیب‌های عصبی می‌گردد.

با این تفاسیر مصرف این محصول برای افراد حساس به گلوتن بلا مانع است.

پس از باز کردن بسته بندی عطر پیتزا به مشامتون میرسه که به خاطر وجود ادویه ها و سبزیجات موجو در کراکر لازارونی است.

کراکر ها به شکل دایره و کمی بزرگتر از یک بند انگشت هستند که مصرف و راحتتر میکند. با مصرف کراکر لازارونی طعم پیتزا و میتونید حس کنید.طعم آویشن، سبزیجات معطر و پنیر که برای افرادی که این طعم ها را دوست دارند دلچسب خواهد بود.

جمع بندی :

به طور کلی کراکر پیتزایی لازارونی ترد و خوشمزه است و از طعم خوبی برخوردار است. با توجه به وزن ۲۰۰ گرمی واندازه ی کراکر ها حجم قابل قبولی در هر بسته وجود داره. نقدی که به این محصول وارده نوع  بسته بندی اون هست که بخاطر ترد بودن مقدار زیادی از اونها داخل بسته بندی خرد شده بودن که ضعف بزرگی است.

منبع : https://b2n.ir/566399

ترفند های افزایش لایک اینستاگرام

ترفند های افزایش لایک اینستاگرام

ترفند های افزایش لایک اینستاگرام ؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام از سال 2012 شروع به کار کرد اوایل فقط شبکه اجتماعی جهت پست کردن عکس بود و سپس توسط مارک زاکربرگ خریداری شد و از آن زمان به یک شبکه اجتماعی ارتباط جمعی و انتشار ویدیو و عکس تبدیل شد که در دقیقه حدود هزاران عکس و ویدیو در این شبکه اجتماعی پست می‌شود و هزار ها پیام ( Direct Message ) بین کاربران این شبکه اجتماعی تبادل می‌شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی جهان است که کاربران زیادی دارد که از این کاربران زیاد 7/5 میلیون حساب کاربری و پیج برای ایرانیان می‌باشد کاربران ایرانی اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و 31% کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام را خانم ها و 21% این کاربران ایرانی را آقایان تشکیل می‌دهند. اینستاگرام شبکه اجتماعی می‌باشد که بسیاری از افراد با عنوان بلاگر و یا اینفلوئنسر در آن مشغول به کار و جذب فالوور و کسب درآمد می‌باشند و کسب درآمد آن ها وابسه به لایک هایی است که می‌گیرند و فالوور هایی است که جذب می‌کنند.

فناوری و اطلاعات زیفا قصد دارد در این مطلب به شما ترفند های افزایش لایک اینستاگرام را به شما آموزش دهد ؛ با ما همراه باشید.

استفاده از هشتگ های مرتبط با محتوا

یکی از راه های ساده و اساسی در دیذه شدن محتوا و پست شما در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام استفاده از هشتگ و برچسب متناسب با عکس و ویدیو های منتشر شده می باشد. توجه داشته باشید که با آپدیت جدید اینستاگرام و افزوده شدن قابلیت دنبال کردن هشتگ ها باید در استفاده از هشتگ ها هوشیار تر عمل کرد چرا که اینستاگرام پست هایی را که ارتباط خاصی با یک هشتگ را ندارد از بین پست های درون آن هشتگ حذف می‌کند و شما از این امر خبر ندارید و پست شما در دسته بندی آن هشتگ قرار نمی‌گیرد و به بقیه کاربران نشان داده نمی‌شود. پس در استفاده از هشتگ ها برای پست هایتان بسیار هوشمندانه عمل کنید و از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

انتشار پست ها در زمان مناسب

یکی از مهم ترین عناصر برای الگوریتم های اینستاگرام انتشار محتوا و پست در زمان مناسب و مشخص می باشد. شما برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام می توانید پست های خود را در زمان های شلوغ یا اصطلاح ساعت ترافیک منتشر کنید.

در ایران این زمان را می‌توان ساعت پنج تا هفت عصر و یازده شب به بعد گفت همچنین در زمان مدارس ، بعد از تعطیلی زمان مدرسه بهترین زمان برای پست گذاری می‌باشد اگر کاربرانی با رنج سنی پایینی دارید.

درج کامنت زیر پست های دیگران

یکی دیگر از ترفند های افزایش بازدید از پیج شم ، نظر دادن در زیر پست های دیگران است این امر به شما کمک می‌کند تا کاربران فعال شما را بشناسند و با نظر دادن و لایک کردن پست های شما آمار لایک و کامنت های شما را بالا برده که این امر بسیار می‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد و در نتیجه باعث کسب درآمد شما از طریق اینستاگرام شود.

زیبا سازی پیج

شما می‌توانید با زیبا سازی پیج اینستاگرامی خود از کاربران اینستاگرامی لایک های فراوانی دریافت کنید چرا که ظاهر و زیبایی بصری یک پیج اینستاگرامی برای کاربران بسیار مهم و حائز اهمیت است و هرچه یک صفحه اینستاگرامی جذاب تر باشد کاربر بیشتر جذب آن می‌شود و آن را دنبال می‌کند و پست هایش را لایک می‌کند.

اینکار زیاد سخت نیست و فقط کافیست عکس های بی کیفیت نگذارید و حتما در آن کپشن یا تبلیغ پیج های دیگری وجود نداشته باشد زیرا با اینکار به آن پیج اعتبار می دهید و از اعتبار خودتان کم خواهید کرد و بهتر است که یک لوگوی زیبا برای پیج خود بسازید و در تمام پست های خود آن لوگو را قرار بدهید.

بهره مندی از فیلتر های جذاب

استفاده از فیلتر های زیبا و جذاب بر روی عکس ها یکی از ترفند های بسیار مهم برای جذب شدن کاربر به پست شما و در نتیجه گرفتن لایک از آن ها می ‌باشد اگه نمی‌ دانید که چه فیلتر هایی برای کاربران جذاب است فقط کافیست تا نیم نگاهی به پیج های معروف و مهم اینستاگرامی بزنید تا بفهمید و از آنها بهره ببرید؛ بسیار ساده است یک فیلتر جذاب می‌تواند به راحتی برای شما لایک های بسیاری را بیارد.

 


برای دیدن خدمات اینستاگرام کلیک کنید.

منبع : https://zefa.ir/tricks-to-increase-instagram-likes/

اکانت های پر بازدید اینستاگرام

اکانت های پر بازدید اینستاگرام

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را امروزه می توان امتداد چشم خود نام نهاد. این شبکه ی اجتماعی مهد تصاویر واقعی از جهان پیرامون ماست همچنین زیبایی هایی را برای ما به نمایش می گذارد که قابلیت لمس ان ها را نداریم اما امکان دیدن و لذت بصری از تصاویر را به ما می دهد.

احتمالا شما هم این موضوع را می دانید که پر بازدید ترین پیج اینستاگرام که در ابتدای لیست بازدید ها قرار دارد ، پیج شرکت اینستاگرام است. این صدر نشینی در لیست اکانت های پر بازدید اینستاگرام به این دلیل است که کاربران می خواهند از اطلاعات به روز این کمپانی که هر روز به اشتراک می گذارد مطلع باشند. فناوری اطلاعات زیفا در نظر د ارد تا در این مطلب اکانت های پر بازدید اینستاگرام ایرانی را به شما معرفی کند ؛ با ما همراه باشید.

پیج های اینستاگرام ایرانی :

1- پیج حسن ریوندی

حسن ریوندی بیشترین فالوور را در پیج های اینستاگرام ایرانی با ۹٫۴ میلیون نفر دارد. حسن ریوندی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار) استندآپ کمدین و مجری ایرانی است. ریوندی اولین کنسرت خنده را در ایران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۲ در برج میلاد اجرا کرد. وی در این کنسرت‌ها با مطرح کردن طنزهای اجتماعی ، تقلید صدای خوانندگان و شوخی‌های سرگرم‌کننده به اجرای برنامه می‌پردازد. مدت زمان اجرای برنامه در کنسرت‌های خنده توسط ریوندی حدود ٢ ساعت است که بدون توقف و به صورت رودررو با تماشاچیان انجام می‌شود.

2- پیج مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر محبوب ایرانی با بیش از ۹٫۱ میلیون نفر فالوور دومین جهره محبوب ایرانی در اینستاگرام است. هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

3- پیج رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر عمدتا طنز کشورمان با ۸٫۹ میلیون نفر فالوور در جایگاه سوم است.رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد «فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. 

4- پیج بهنوش بختیاری

این بازیگر محبوب کشورمان بیش از ۸٫۲ میلیون نفر فالوور دارد. بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. لازم به ذکر است پیج های دنیا جهانبخت و خانم فراهانی هم در این رده هستند.

5- پیج رادیو جوان

با ۷٫۷ میلیون نفر فالوور جایگاه پنجم لیست را دارد. رادیو جوان یک رادیو اینترنتی فارسی است که از سال ۲۰۰۴ میلادی شروع به کار کرد. این شرکت تمرکز خود را روی موسیقی ایرانی گذاشته است.

6- پیج الناز شاکر دوست

با ۷ میلیون نفر فالوور جایگاه ششم لیست را دارد. بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم عمر گل خاله در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

7- پیج سحر قریشی

با ۶٫۳ میلیون نفر فالوور جایگاه هفتم لیست را دارد. (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

8- پیج ترانه علی دوستی

با ۵٫۶ میلیون نفر فالوور جایگاه هشتم لیست را دارد. هنرپیشه سینما و تئاتر ، دوبلور و مترجم فمینیست اهل ایران می‌باشد. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی و واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده ؛ و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن ، پنجاه ‌و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن ، جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته است. او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

9- پیج آرمین زارعی

یکی از خوانندگان محبوب ایرانی است که در حدود ۵٫۶ میلیون نفر فالوور دارد. ۲AFM کوتاه شدهٔ نام خود او ( آرمین ) و سه نفر دیگر از دوستان همکار او در عرصه موسیقی است. ( علی _ آرمین _ فرهاد _ مِهراد )

 

برای مشاهده خدمات اینستاگرام کلیک کنید.

منیع : https://zefa.ir/most-visited-instagram-accounts/

آموزش کسب در آمد در اینستاگرام

آموزش کسب در آمد در اینستاگرام

از آنجایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشور ما و جهان از محبوبیت بالایی بر خوردار است و همه ی به خوبی با اینستاگرام مارکتینگ و بازاریابی اینستاگرام آشنایی و تا حدودی اطلاع داریم و می دانیم که در حال حاضر به محبوب ترین و بزرگترین ویترین آنلاین برای فروش محصولات شما تبدیل شده است. اگر تولیدکننده هستید و می خواهید با مشتریان خود مستقیما در ارتباط باشید و فروش خوبی داشته باشید یا اینکه ارائه دهنده برخی خدمات هستید و یا غیره ؛ اینستاگرام فرصتی مناسب برای تحقق ایده های موجود در ذهن شما می باشد.

حالا اگر موافق باشید فناوری اطلاعات زیفا در نظر دارد برخی از راه های ساده کسب در آمد در اینستاگرام را به زبانی برایتان شرح دهد ؛ با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

راه اندازی صفحه عمومی

اگر هیچ ایده ای برای کسب درآمد ندارید تاسیس صفحات عمومی بهترین و رایج ترین کار برای کسب درآمد از اینستاگرام است، صفحات عمومی به صفحاتی گفته میشود که عموم جامعه مخاطب آنها هستند مثل: صفحات ویدیو و کلیپ طنز، جک، سرگرمی، دلنوشته، متن خاص، انگیزشی، سخن بزرگان، فکت و غیره ،  همه میدانیم که همه کاربران اینستاگرام میتوانند مخاطب این قبیل صفحات باشند و به طبع اگر با اصول و تکنیک های اینستاگرام آشنا باشیم میتوانیم خیلی سریع یک پیج پربازدید بسازیم و از روش های مختلف مثل تبلیغات درآمد خوبی داشته باشیم.

پیشنهاد من همیشه به افراد علاقمند به موضوعات عمومی این است که سعی کنند روی احساسات کاربران تمرکز داشته باشند، کاربران یا دوست دارند خیلی بخندند ، یا اینکه بسیار غمگین شوند. مطالبی که این استاندارد را داشته باشد بدون شک در اینستاگرام غوقا به پا می‌کند.

ارائه تخصص خود به کاربران

اگر در کاری تخصص کافی دارید و یا در زمینه خاصی مهارت دارید ، بدانید که این مهارت ها و تخصص ها میتواند برای شما پولسازی کند ،  مثلاً شخصی معلم است و برای کنکور کلاس برگزار میکند ، خب میتواند مقداری ویدیو از نحوه آموزش های خود به اشتراک بگذارد و اعتماد افراد بیشتری را جلب کند و بعد ببیند که چطور پیشنهاد کلاس خصوصی و یا برگزاری کلاس به سمت او می آید. یا مثلاً شما در زمینه گوشی های موبایل اطلاعات و تخصص کافی دارید ، میتوانید به تولید محتوای آموزشی بپردازید و نظر مخاطبان اینستاگرام را جلب کنید سپس در همان پیج خدمات خود را ارائه کنید ، برای خرید دیگران را راهنمایی کنید و خدمات خود را به جامعه بزرگتری ارائه کنید.

برای مثال افرادی که فروشنده گوشی موبایل هستند می‌توانند ، با کمی جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود ، اقدام به فروش آنلاین و یا حضوری کنند ، در حال حاضر کسب و کارهای زیادی همینکار را میکنند و فروش خوبی را در اینستاگرام تجربه کردند.

رستوران و کافه گردی

یکی از ایده های نو و جدیدی که امروزه بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته همین رستوران گردی و کاف گردی است. افرادی که این کار را می کنند و در این زمینه تولید محتوا میکنند و پست های جذابی منتشر میکنن سپس با مخاطبی که جذب کرده اند میتواند توجه هر رستورانی را نیز جلب کنند ، در ابتدای کار به رایگان رستوران ها و اماکن مختلف معرفی میشوند و قطعاً هیچ رستورانی از تبلیغ رایگان بدش نمیاد اما رفته رفته که مخاطبان شما افزایش یافت این رستوران ها هستند که برای معرفی به شما هزینه های بالا پرداخت میکنند.

هتل گردی

یکی دیگر از ایده هایی که هنوز به صورت چشم گیر وارد فضای اینستاگرام و تبلیغات نشده پس می توانید شما جزو اولین نفرات و بنیان گذاران این مدل تبلیغت در پیج عمومی خود باشید. بنابراین اگر اهل سفر هستین و با هتل ها و خدمات مختلف آنها آشنایی دارید میتوانید آنها را معرفی و تحلیل کنید، تهیه و ساخت ویدیو از محیط هتل ها تنها به کمی روابط عمومی نیاز دارد و قطعاً هتل ها از معرفی و تبلیغات رایگان بدشون نمیاد اما توجه داشته باشید که بزرگنمایی نکنید و ویدوهای شما جنبه تبلیغاتی برای مخاطب نداشته باشد، فقط سعی کنید که نیازی از مخاطب را برآورده کنید، اگر بتوانید در این زمینه قوی ظاهر شوید مطمئناً در آینده اقامتگاه ها و مکان های بومگردی برای تبلیغات به سراغ شما می آیند یا اینکه شما میتوانید پیشنهاد خودتان را برای آنها ارسال کنید.

عکاسی

عکاسی هنوز شغلی پردرآمد به حساب می آید و این روزها انعطاف این شغل بیش از هر زمان دیگری احساس میشود، افراد در اینستاگرام برای اینکه چند عدد پست زیبا منتشر کنند حاضر هستند که هزینه کنند، اگر نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارید میتوانید برای چند ساعت عکاسی درآمد مناسبی داشته باشید، در کنار اینکار میتوانید عکاسی سمینارها و ورک شاپ ( workshop ) های مخلتف را قبول کنید یا عکاسی از محصولات دیگران که این روزها هر کسبوکاری نیازمند این است که عکس های با کیفیت از محصولات خود تهیه کند.

بلاگری

این روز ها بلاگری در اینستاگرام رایج شده است، چرا که علاوه بر اینکه برای شما شهرت و محبوبیت به همراه دارد بلکه میتواند درآمد خیلی خوبی را نصیب شما کند، بلاگر ها روابط عمومی خوبی دارند و به خوبی با تولید محتوای جذاب و وایرال آشنا هستند آنها میتوانند روی دیگران تاثیرگذار باشند و توجهات زیادی را به خود جلب کنند.

جعبه باز ( open box )

جعبه باز یا به اصطلاح Open Box از ایده های است که در یوتیوب و اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت، در این موضوع شما یا فرد مورد نظر محصولات مختلف را جعبه گشایی میکنید و از محتویات جعبه برای دیگران صحبت میکنید و مخاطب درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل و دقیقی بدست می آورد، مسلماً افرادی که به اینکار مشغول هستند مورد توجه نمایندگی های شرکت های بزرگ و تولید کنندگان و برندهای مختلف هستند و برای معرفی محصول از این شرکت ها مبلغ قابل توجهی را دریافت میکنند.

 


برای مشاهده خدمات اینستاگرام کلیک کنید.

 منبع : https://zefa.ir/learn-how-to-make-money-on-instagram/