یکی دیگر از گزینه هایی که درمنوی سمت راست قرار دارد گزینه نوشته ها می باشد.
۱- همه ی نوشته ها : در این قسمت می توانیم کلیه نوشته های خود را مشاهده کنیم.
۲- افزودن نوشته : در این قسمت می توانیم نوشته جدید اضافه کنیم.
۳- دسته ها : در این قسمت می توانیم دسته بندی ها را تنظیم کنیم.
۴- برچسب ها : در این قسمت می توانیم برچسب های استفاده شده و جدید را ویرایش یا اضافه کنیم.
۱- در این قسمت می توانید نوشته های خود را ویرایش، حذف و یا مشاهده کنید.
۲- در این قسمت می توانید تعداد نوشته های خود را مشاهده کنید.
۳- در این قسمت می توانید نوشته های ارسالی مورد نظر خود را جست وجوی کنید.
در این قسمت می توانید نوشته های خود را منتشر کنید.
۱- در این قسمت می توانید عنوان نوشته خود را وارد کنید.
۲- از این قسمت می توانید پرونده های چند رسانه ای خود را آپلود و بعد انتشار کنید.
۳- می توانید از این گزینه ها برای (راست چین – وسط چین- فهرست عددی و …) استفاده کنید.
۴- این گزینه حالت نوشتن بدون مزاحم را فعال می کند.
۵- در این قسمت می توانید تعداد واژه های نوشته شده را مشاهده کنید.
۱- می توانید پیش نویس های خود را در این قسمت ذخیره کنید.
۲- با کلیک بر روی این گزینه می توانید پیش نمایش نوشته خود را مطالعه کنید.
۳- با این قسمت می توانید نوشته های خود را حذف کنید.
۴- با کلیک بر روی این گزینه ، نوشته در سایت منتشر می شود.
۵- می توانید یکی از ساختار ها را برای نوشته خود انتخاب نمایید.
۱- با استفاده از این گزینه می توانید نوشته های خود را دسته بندی کنید.
۲- با استفاده از این گزینه می توانید برای نوشته خود برچسب اضافه کنید.
۳- با استفاده از این گزینه می توانید تصویر شاخصی برای نوشته خود قرار دهید.
در این قسمت می توانید مدیریتی بر دسته بندی های نوشته های خود داشته باشید.
۱- در این قسمت نام دسته مورد نظر خود را که می خواهید درست کنید می توانید وارد کنید.
۲- نامک نخستین لاتین واژه است که در نشانی ها استفاده می شود.
۳- دستهها برخلاف برچسبها میتوانند سلسله مراتب داشته باشند.
۴- می توانید در مورد دسته های خود توضیحاتی بنویسید.
۱- در این قسمت می توانید دسته های مورد نظر خود را جست و جو کنید.
۲- این قسمت کارهای دسته جمعی را انجام می دهد مانند: حذف همه ی دسته ها.
در این قسمت می توان برای نوشته خود بر چسب اضافه کرد.
۱- نام بر چسب را در این قسمت می توان وارد کرد.
۲- نامک نخستین لاتین واژه است که در نشانی ها استفاده می شود.
۳- می توانید در مورد برچسب خود توضیحاتی بنویسید.
۱- در این قسمت می توانید بر چسب مورد نظر خود را جست و جو کنید.
۲- این قسمت کارهای دسته جمعی را انجام می دهد مانند: پاک کردن همه ی برچسب ها
منبع : https://b2n.ir/901829
افزایش کامنت در اینستاگرام یکی از مهم ترین و کاربردی ترین فاکتور های افزایش تعامل در حساب کاریری شما است. از سال 2016 که الگوریتم های اینستاگرام دستخوش برخی تغییرات شده است ، بازدید پست ها پایین آمده و به همین ترتیب پست ها ، کامنت و لایک کمتری دریافت می کنند. کار بازاریابان شبکه های اجتماعی هم نسبت یه سال های گذشته کمی سخت تر و مشکل شده ، چرا که کاربران 70% از پست های فید را از دست می دهند و نمی توانند ببینند.
چند تا از فاکتور های اساسی که در رتبه بندب یک پست منتشر شده در فید اینستاگرام تاثیر مستقیم می گذارد ؛ تعداد لایک ها و کامنت های زیر پست می باشد. اگر فالوور ها و دنبال کنندگان حساب شما را دوست داشته باشند ؛ یک سیکل بازخورد مثبت ایجاد می شود : هر چه فالوور ها پست های شما را بیشتر لایک کننده و برای آن پست کامنت بیشتری درج کنند ، احنمال ظاهر شدن محتوای شما در صفحه ی اکسپلور بیشتر است.
اولین و ساده ترین راه پیشنهادی وب سایت زیفا به شما برگزاری مسابقه برای افزایش کانت و مشارکت در اینستاگرام می باشد. برای مثال از دنبال کنندگان خود بخواهید جواب سؤال شما را بدهند ، نظر بدهند و یا دوستان خود را زیر پست شما تگ کنند. راه اندازی هر کدام از این مسابقات ، منجر به افزایش کامنت های شما می شود.
یکی دیگر از راه های ساده و آسان برای افزایش کامنت در اینستاگرام ، در خواست و یا نظر سنجی از فالوور هایتان است. محتوایی در اکانت خود منتشر کنید ، از کاربران خود بخواهید که نظرات خود را در زیر پست شما کامنت کنند.
برای مثال : موافقید یا مخالف ؟ ، نظر شما چیست ؟ ، کدام یک را انتخاب می کنید ؟، و یل سؤالات و مثال های دیگر.
این روش راهی رگرم کننده و آسان برای تعامل با کاربران است که به افزایش کامنت های شما کمک شایان و چشم گیری می کند.
تحقیقاتی که درباره علت وایرال شدن محتوا در شبکههای اجتماعی انجام شده است؛ نشان میدهد برانگیختن احساسات از مهمترین فاکتورهای وایرال شدن محتوا است. پستهایی که مخاطب را سورپرایز کند و یا باعث تحریک حس کنجکاوی او شود. بنابراین به محتوایی فکر کنید که احساسات محاطبان را طوری درگیر کند که ترغیب به کامنت گذاشتن شوند. محتوای جذاب برای بیننده شما لزوما نباید درباره برند شما باشد. یک نقل قول جنجالی، یک لحظه خندهدار و یا یک فکت غافلگیر کننده، آنها را مجاب به کامنت گذاشتن خواهد کرد.
آمار نشان میدهد که کاربران علاقه زیادی به محتوای ویدیویی دارند. پس بهتر است شما از این فرصت استفاده کنید. ویدیو جذاب منتشر کنید تا کاربران از اسکرول کردن در فید شلوغ دست بکشند و با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. اگر ویدیو های جالب و متناسب با پیجتان منتشر کنید نسبت به پست هایی که محتوای آن ها عکس است کامنت های بیشتری دریافت خواهید کرد.
هنگامی که محتوای خود را با هشتگهای مرتبط و محبوب اینستاگرام منتشر کنید، پستهای شما در جستجوی آن هشتگها و صفحه اکسپلور ظاهر میشوند. وقتی محتوای شما در اکسپلور منتشر شود، به مخاطبان جدیدی میرسید و احتمال گرفتن کامنت برای پست شما افزایش مییابد. پستهای با حداقل یک هشتگ، ۱۲% بیشتر از پستهای دیگر دیده میشوند. از هشتگهای معروف و محبوب در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید و در نهایت افزایش آگاهی باعث افزایش کامنت خواهد شد.
بحث در مورد بهترین زمان روز برای انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی بحثهای زیادی وجود دارد. بهترین زمان انتشار محتوا بسته به صنعت، فالوورهای شما و اینکه چه نوع محتوایی ارسال میکنید؛ متفاوت است.
پاسخ دادن به کامنتها به مخاطبان شما حس احترام میدهد. و شما در نظر آنها برندی به نظر میرسید که به مخاطبان و نظر آنها اهمیت میدهد. علاوه بر این وقتی بقیه مخاطبان میبینند که شما به کامنتها پاسخ میدهید ؛ ترغیب به نظر دادن و سوال پرسیدن از شما در کامنتها میشوند. در نتیجه این کار باعث افزایش کامنت اینستاگرام شما خواهد شد.
در حالی که هشتگ برای جذب پست شما در جستجوها کمک میکند ، ایموجیها نگاه مردم را به کپشنهای شما سوق میدهند. توجه بیشتر به کپشنهای شما ممکن است به معنی جذابیت ، کامنت و لایک بیشتر برای پست باشد. هنگام استفاده از ایموجیها ، مطمئن شوید که آنها برای آنچه مینویسید منطقی هستند و برای شرکت شما مناسب به نظر میرسند. استفاده از دو تا سه ایموجی میتواند جذاب باشد، اما در استفاده از آنها افراط نکنید.
انتشار مداوم و منظم محتوا به معنی فعال بودن و ادیت بودن اکانت شماست. و موجب افزایش فالوور برای شما خواهد شد. افزایش فالوور هم در نهایت افزایش کامنت و اینگیجمنت را به دنبال خواهد داشت. اگر چندروز یک بار و نامرتب محتوا منتشر کنید؛ محتوای شما در فید بین انبوده محتواهای دیگر غرق خواهد شد و دیده نمیشود. اگر به طور مرتب و در زمانهای بهینه روز محتوا منتشر کنید، تعداد بیشتری از افراد پستهای شما را مشاهده میکنند.
برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک نمایید.
منبع : https://zefa.ir/key-points-for-increasing-comments-on-instagram/